نامزد حوزه قاینات و زیرکوه: نگاه جدید به فضای مجازی داشته باشیم + فیلم

بیرجند - ایرنا - نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه گفت: باید به فضای مجازی با دید جدید نگاه کنیم چرا که در سراسر ایران تاثیرگذار است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان جنوبی و کمک به شناساندن بهتر آنان به مردم و اعلام برنامه‌هایشان، اقدام به انجام مصاحبه با داوطلبان این دوره از انتخابات با موضوعات ملی و استانی کرده ‌است و تا روز چهارشنبه (براساس قانون زمان تبلیغات) فرصت برای حضور همه نامزدها وجود دارد.

مشروح گفت و گوی ایرنا مرکز خراسان جنوبی با وحید کام‌رو نامزد حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه را در پی می‌خوانید:

وی در تبیین ایده‌های ملی خود گفت: اخبار و اطلاعاتی که در فضای مجازی ایجاد می‌شود باید خیلی دقیق خوانده و از طرف مخاطبان موشکافانه بررسی شود چرا که مممن است حادثه‌ای که علتش چیز دیگری بوده را به علت‌های کذب دیگری ربط دهند و متاسفانه این ربط دادن انگیزه و چرخ‌های تولید و صنعت را دچار مشکل می‌کند و زنگ خطری برای ماست.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: باید از فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم، افراد خبره و دانا باید دلسوزانه برای مردم توضیح دهند و نمی‌گوییم هیچ واقعه‌ای در فضای مجازی صحت ندارد بلکه می‌خواهیم بگوییم وقایع را از زوایای درست، بررسی و تحقیق کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از مسائل در سطح ملی این است که باید عزم راسخی وجود داشته باشد تا پروژه انتقال آب دریای عمان و خلیج فارس هرچه سریعتر برای استان‌های کم آب و بی آب مثل خراسان جنوبی به نتیجه برسد که بتوانیم از بخش صنعت و کشاورزی حمایت کنیم.

کام‌رو گفت: پروژه‌های ملی می‌تواند بسترهای مهم اقتصادی و معیشتی را برای حوزه‌های انتخابیه متفاوت از جمله قاینات و زیرکوه به ارمغان بیاورد.

وی افزود: در زمینه محصولات راهبردی استان به خصوص زرشک، عناب و زعفران که سرآمد دنیا و ایران هستیم به دلیل اینکه کشاورزان ما با چالش‌هایی مواجه شده اند، باید مورد عنایت بیشتری در برنامه‌های مجلس و دولت قرار گیرد و وظیفه نماینده این است نسبت به قوانینی که در مجلس و هیات دولت تصویب شده، نظارت کافی و وافی داشته باشد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه گفت: راه آهن یکی از پروژه‌های بسیار سودمند برای خطه ماست که باید پیگیری شود زیرا وضعیت حمل و نقل امروز حرف اول را در اقتصاد و رونق اقتصادی می‌زند.

وی اضافه کرد: اگر امروز در عرصه انتخابات حاضر شدم به این دلیل است که در گروه‌های جهادی همان چیزی که سیره و منش و روش سردار دلها بود، امروز من هم دارم و در گروه‌های جهادی به عنوان پزشک و دندانپزشک، گروهی هستیم که در اقصی نقاط ایران حضور پیدا می‌کنیم و سعی ما این است که به افراد محروم جامعه خدمت کنیم و فارغ از اینکه در این انتخابات چه نتیجه‌ای به دست آورم، همچنان در این عرصه جهادی در خدمت مردم خواهیم بود.

کام‌رو گفت: وظیفه من این است که برای شما مردم ریل گذاری کنم که اول حقوق خودتان را بشناسید و خودتان را به خاطر مسائل پیش افتاده‌ای که گاهی مطرح می‌شود فنای دیگران نکنید، باید حواسمان جمع باشد اگر به طور مثال فردی شایستگی نمایندگی را ندارد، به صورت قومی و قبیله‌ای عمل کردن فضایی به وجود می‌آورد که همگی ضرر خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اگر این فرهنگ قومی و قبیله‌ای در همه جا حاکم باشد، نمایندگان ناکارآمد و کم کارآمد وارد مجلس می‌شوند و بعد نباید توقع داشته باشیم که مجلس پرشور، انقلابی، جهادی و مجلسی که راه و برنامه‌های کابردی دارد، داشته باشیم.

این نامزد انتخابات مجلس گفت: باید انصاف داشته باشیم و همه نمایندگانی که تا الان بودند کارهایی انجام دادند که برخی کارها مفید بوده البته در برخی کارها می‌شود نقد کرد ولی نقد کردن آنها به معنای این نیست که این افراد بی‌کفایت بودند.

وی افزود: این دوره یک زمان بسیار حساسی است و حواسمان باشد که آرای ما آرای مهمی است؛ دوست ما که امروز کاندیدا شده، اگر احساس می‌کند پارامترهایی که دارد، ضعیف است حتما دوستانه به آن سفارش کنیم اگر می‌تواند به نفع مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح کنار برود، اگر باز هم احساس می‌کند که شرایط و جایگاه خود را بهتر برای مردم تبیین کند حتما این کار را انجام دهد و کاندیداهای دیگر هم کمک خواهند کرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای کسب چهار کرسی نمایندگی برگزار می‌شود که حوزه‌های انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف"، "فردوس، طبس، سرایان و بشرویه"، "قاینات و زیرکوه" و نهبندان و سربیشه" هر کدام یک نماینده دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha