۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85400809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ایجاد ۲۸۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند

اهواز- ایرنا- فرماندار شوشتر با اشاره به ایجاد ۲۸۴ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های شوشتر و گتوند گفت: نسبت به دوره قبل ۹ شعبه اخذ رای افزوده شده است.

به گزارش ایرنا سید محسن سیدموسوی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از چند ماه گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تدابیر مختلف برای انتخابات صورت گرفته و حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند آماده برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه در این حوزه انتخابیه ۲۲ داوطلب با یکدیگر به رقابت می پردازند گفت: برای مناطق شوشتر ۱۵۱ شعبه، گتوند ۵۲ شعبه، میان آب ۲۵ شعبه، عقیلی ۲۹ شعبه و در شعیبیه ۲۷ شعبه برای اخذ رای در نظر گرفته شد.

سیدموسوی ضمن تاکید بر رعایت کامل بی طرفی تمام مجریان انتخابات و حفظ حقوق مردم تصریح کرد: با آسیب شناسی که از برگزاری دوره‌های قبلی انتخابات انجام گرفته، نیازمندی‌ها و الزامات مورد نیاز احصا و عملیاتی شده است.

فرماندار شوشتر با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه های مختلف برای دعوت مردم در این رویداد ملی افزود: نشست‌های مختلف با محوریت جهاد تبیین به منظور ارائه و انعکاس خدمات نظام به مردم و نشست های روشنگری اهمیت مشارکت در انتخابات برگزار شده است.

وی مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات را یکی از ارکان این رویداد بزرگ ملی دانست و افزود: حضور مردم در این صحنه برای آینده کشور سرنوشت‌‍ساز است و از آحاد مردم دعوت می‌شود در این رویدادملی حضور پرشور داشته باشند.

سید موسوی با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی در حوزه شوشتر و گتوند رخ نداده است اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف بلافاصله به دستگاه قضایی گزارش داده خواهد شد و پیگیری جدی در این خصوص انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، خوزستان دارای ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری و ۱۸ کرسی از ۱۴ حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha