۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85400713
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هوای سرد تا یکشنبه در خراسان شمالی ماندگار است 

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: هوای سرد شبانه تا صبح روز یکشنبه هفته آینده در مناطق مختلف استان ماندگار است. 

مهدی کمالی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش بینی می شود کمینه دمای هوای بجنورد در روزهای نخست هفته آتی به منهای هشت درجه سانتیگراد کاهش یابد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته تمامی ایستگاه های استان دمای زیر صفر درجه سانتیگراد را ثبت کردند و کاهش دما و ماندگاری هوای سرد در همه مناطق استان بویژه نیمه شرقی استان پیش بینی شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز تا ظهر پنجشنبه بارش پراکنده برف و مه به ویژه در بخش هایی از شرق و جنوب شرق استان یعنی در شهرستان شیروان، فاروج، اسفراین و بخش هایی از بجنورد پیش بینی شده است.

وی افزود: از پنج شنبه بعد از ظهر تا اواخر وقت جمعه هم بارش پراکنده برف و پدیده مه، کولاک برف در ارتفاعات بویژه در مناطق نیمه شمالی استان محتمل است.

کمالی گفت: شبانه روز گذشته کوسه با کمینه دمای منهای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین و اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۶ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار کرد: کمینه دمای بجنورد مرکز استان در شب گذشته به منهای هفت درجه سانتیگراد رسید.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha