جنگ اقتصادی مانع حضور مردم در پای صندوق های رای نخواهد شد + فیلم

یزد-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با وجود همه مشکلاتی که دشمنان نظام و انقلاب در جنگ اقتصادی بر کشور و مردم ما تحمیل کرده اند، بازهم مردم در دفاع از انقلاب پای صندوق رای حضور خواهند یافت.

عزیزالله سیفی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: مردم انقلاب، نظام و رهبر خود را دوست دارند و انشالله بار دیگر با حضور گسترده و حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفند یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد .

وی اظهار داشت: از همه اقشار مختلف دارالعباده دعوت می کنم با حضور چشمگیر خود در پای صندق های رای، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کنند و با توجه به هجمه زیادی که علیه کشور صورت می گیرد، همه باید حضور آگاهانه و دشمن شکن داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: انتخابات به عنوان حقی است که برای همه وجود دارد و انتخاب نماینده ای که در تصمیم گیری های کلان کشور و در قانون گذاری شرکت می کند، قطعا در سرنوشت آینده اقشار مختلف موثر است و لذا درخواست دارم با حضور آگاهانه در انتخابات نسبت به انتخاب نماینده اصلح اقدام کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha