استاندار یزد: انتخابات، بارزترین مصداقِ اراده ملت در سرنوشت کشور  است

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: انتخابات، بارزترین مصداقِ اراده ملت در سرنوشت کشور است و همه اقدامات لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم در این استان برنامه ریزی شده است.

مهران فاطمی، سه شنبه شب در حاشیه بازدید از محل آماده سازی ملزومات شعب اخذ رای در شهرستان یزد در گفت و گو با ابرنا افزود: شور انتخاباتی بسیار خوبی در حوزه‌های انتخاباتی استان یزد حاکم شده و در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری ،همه تمهیدات لازم توسط ستاد انتخابات استان برنامه ریزی و طبق زمان بندی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در استان یزد تعداد ۸۶۰ شعبه و صندوق اخذ رای پیش بینی و مصوب شده و امسال طی برنامه ریزی که انجام شد در همه نقاط استان و در نزدیک ترین محل به زندگی مردم نسبت به استقرار صندوق رای اقدام شده تا اقشار مختلف بدون کمترین دغدغه ای در این اقدام ملی مشارکت داشته باشند.

استاندار یزد گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی نیز در این استان فرایند انتخابات را مدیریت می کنند و برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای عوامل نیز طبق زمان بندی برگزار شد و خوشبختانه طی چند مانور سراسری انتخاباتی که برای رفع مشکلات احتمالی برگزار شد نیز استان یزد توانست رتبه اول تا سوم کشور را کسب کند.

فاطمی ادامه داد: همه اقدامات و تمهیدات برای انتخاباتی پرشور و مشارکتی در استان یزد و طبق راهبرهای چهارگانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در این استان برنامه ریزی شده و هیچگونه مشکلی گزارش نشده و همه پای کار نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: حضور در انتخابات از بارزترین مصداق های تحقق اراده ملت در سرنوشت کشور است و انشالله اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد همراه با دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران ،همچون انتخابات سال‌های گذشته با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را ثبت خواهند نمود.

استاندار یزد گفت: برگزاری سالم و با مشارکت حداکثری انتخابات به عنوان یکی از مهم ترین وظایف دستگاههای اجرایی در ۱۱ اسفندماه سال جاری است و همه ما در راستای امید آفرینی و تبیین اقدامات انجام شده نقش بسیار مهمی داریم و لذا بازدید هایی نیز از دستگاههای اجرایی انجام شد و همه این فعالیت ها ارزیابی می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha