۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85400461
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: دشمنان در یک جنگ تمام عیار اقتصاد کشور را نشانه گرفته اند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: دشمنان در یک جنگ تمام عیار اقتصاد کشور را نشانه گرفته اند اما ملت بزرگ ما این فشارها را پشت سرگذاشته و در مسیر پیشرفت روزافزون قدم برداشته اند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان اظهار کرد: مستکبران در یک جنگ تمام عیار، حوزه اقتصادی را هدف گرفتند تا ملت ایران اسلامی را تحت فشار قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف حماسه‌آفرینی می‌کنند و در حوزه‌ تولید هم مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

حمایت از کارگران و کارفرمایان در دستور کار دولت قرار دارد

استاندار همدان گفت: پس از انقلاب‌اسلامی توجه به کارگر با تاسی از احکام نورانی قرآن تغییر کرد و به عنوان بازوان اصلی تولید مورد تکریم قرار گرفتند.

قاسمی‌فرزاد، کارگران و کارفرمایان را ۲ بال سخت‌کوش تولید کشور دانست و گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان، در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به این مجموعه ها توجه ویژه داریم.

استاندار همدان: دشمنان در یک جنگ تمام عیار اقتصاد کشور را نشانه گرفته اند

وی اظهار کرد: با عنایات الهی و به همت و توان ملت شهیدپرور ایران اسلامی، تحریم‌های ظالمانه‌ای که به کشور تحمیل شده، بی‌اثر خواهد بود.

وی یادآور شد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های تولید و فناوری، رشد و شکوفایی چشمگیری داشته‌ایم و دستاوردهای بسیاری را با وجود تمام سختی‌ها کسب کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha