نامزدانتخاباتی: توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات درمدارس ودانشگاهها اهمیت دارد +فیلم

تهران - ایرنا - نامزد انتخاباتی تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس گفت: توسعه زیر ساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس و دانشگاهها به بهبود وضعیت اقتصاد کشور کمک می کند.

فرزانه جاوید مهر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : مجلس رکن اصلی کشور است که در تعیین بودجه کشور ، قانونگذار و ناظر بر قوه مجریه است.

وی با بیان اینکه ما جوانان وبانوان با هدف تحول در قانونگذاری و سیاست های کلان کشور وارد صحنه انتخابات شده ایم افزود: جوانان ظرفیت های فراوانی برای بهبود زندگی افراد و کشور دارند ، مشکلات فعلی کشور با روش های دانش بنیان قابل حل است و قطعا با این روش جهشی در تحول اقتصادی حداقل با حمایت از تولید کالاهای ایرانی انجام می گیرد.

جاوید مهر ادامه داد: قادر هستیم با رویکرد دانش بنیان تورم را مهار کنیم ، حل مشکلات حاصل تحولات زیر ساختی در کشور است.

نامزدانتخاباتی: توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات درمدارس ودانشگاهها اهمیت دارد +فیلم

وی گفت : یکی از اهداف من برای شرکت در انتخابات کمک به تصویب اشتغالزایی بانوان خانه است که با استفاده از مهارتهای خود بتوانند در فضای مجازی کسب و کار راه اندازی کنند.

این نامزد انتخاباتی جوان کشور تصریح کرد : جامعه هدف دیگر بنده بعنوان یک نامزد انتخاباتی تحول در امر آموزش جوانان و نوجوان است زیرا با توسعه زیر ساختهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس و دانشگاهها به بهبود اقتصاد کشور می توان کمک کرد.

وی افزود: در بخش صنعت ارتباطات با جایگزین کردن پلتفرم هایی که عملکرد قوی تری دارند و همچنین تصویب و ارتقای پلتفرم ها، قادر هستیم کسب و کارهایی که دچار مشکلاتی شدند را ساماندهی کنیم .

جاوید مهر درباره حقوق بازنشستگان گفت : با افزایش تورم قطعا حقوق این عزیزان باید افزایشی باشد .

وی افزود: درارتباط با توسعه بخش کشاوری نیز از طریق مولد سازی می توان باعث پیشرفت در این بخش مهم و در مقابل آبادانی بیشتر کشور شویم .

این نامزد انتخاباتی تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس خاطر نشان کرد : از همه هموطنان دعوت می کنم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند و به نامزدهایی که به دغدغه های آنان اهمیت می دهند برای پدید آمدن آینده ای بهتر برای خانواده های خود شرایط را رقم بزنند.

فرزانه جاوید مهر دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی رایانه از دانشگاه شهید بهشتی و دانش آموخته رشته مدارک پزشکی از دانشگاه تهران است وی دارای سوابق کاری پژوهش و رصد فعالیتهای برخط در دانشگاه شهید بهشتی بوده و طی همکاری با جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه موفق به اختراع دستگاه نو فید بک رباتیک شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha