۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85400428
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یامگا: گل روزبه معرکه بود/ نمی‌توانم زمان بازگشتم را پیش‌بینی کنم

تهران- ایرنا- ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال که به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست، در پایان بازی آبی‌ها مقابل سپاهان از گل تماشایی روزبه چشمی تمجید کرد.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، کوین یامگا که در حال حاضر دوران نقاهت خود را پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم سپری می‌کند، پس از پیروزی استقلال برابر سپاهان درباره گل روزبه چشمی گفت: گل فوق‌العاده‌ و معرکه‌ای بود. برای او (روزبه) و تیم خوشحالم.

وی درباره بازی استقلال مقابل سپاهان،‌ بیان کرد: بازی خوب و مهمی برای ما بود. بردن در این بازی اهمیت زیادی داشت و ما خوشحالیم. می‌خواهیم تک‌تک بازی‌ها را ببریم.

یامگا درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان این فصل اضافه کرد: به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم.

ستاره فرانسوی همچنین درباره زمان بازگشتش به میادین، ادامه داد: نمی‌دانم و نمی‌توانم زمان بازگشتم را پیش‌بینی کنم. برای تیم و از این برد خوشحالم. هواداران هم مثل همیشه از ما حمایت کردند و برای ما ارزش و اهمیت دارد. از آنها تشکر می‌کنم و می خواهیم مثل همیشه باعث افتخار آنها شویم.

یامگا چندی پیش در یکی از تمرینات استقلال از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد و حتی بیم از دست رفتن بینایی او نیز وجود داشت. با این حال، مرد فرانسوی پس از انجام چند عمل جراحی که همگی به توصیه پزشکان فرانسوی در داخل ایران صورت گرفت، رفته رفته در حال بهبودی است. هرچند تا پایان فصل قادر به همراهی آبی‌ها نخواهد بود.

استقلال با پیروزی در این مسابقه تعداد امتیازات خود را به ۳۹ رساند تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha