۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳
کد خبر: 85400409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آلمیدا: به روزهای خوب برمی‌گردیم؛ تا آخرین لحظه می‌جنگیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ همه فوتبال دوستان می‌دانند که در دو ماه گذشته چه اتفاقاتی برای سپاهان رخ داد. شک ندارم به روزهای خوب برمی‌گردیم و تا آخر فصل برای رسیدن به بهترین نتیجه، می‌جنگیم.

به گزارش شامگاه سه‌ شنبه ایرنا، هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال و در نشست خبری، اظهار داشت: خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها به درستی استفاده کنیم. به این بازیکنان که تا آخرین لحظه تلاش کردند، افتخار می‌کنم.

وی افزود: نیم فصل دوم برای سپاهان تازه شروع شده و باید به مسیر ادامه بدهیم و بردهایمان را شروع کنیم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

مربی سپاهان در مورد اینکه آیا سپاهان اسیر تاکتیک‌های استقلال شده بود، گفت: استقلال یک تیم تدافعی و خوب است و بازیکنان مطرحی دارد. من همان اول مصاحبه گفتم ما شانس‌های خوبی روی دروازه تیم حریف ایجاد کردیم، اما متاسفانه بازی به سود استقلال به اتمام رسید.

آلمیدا درباره شکست‌های متوالی سپاهان، یادآور شد: همه فوتبال دوستان می‌دانند که در دو ماه گذشته چه اتفاقاتی برای سپاهان رخ داد. شک ندارم به روزهای خوب برمی‌گردیم و تا آخر فصل برای رسیدن به بهترین نتیجه، می‌جنگیم.

وی درباره تاثیر مورایس سرمربی سپاهان روی نیمکت این تیم به دلیل محرومیت، خاطرنشان کرد: مورایس رهبر ماست و وقتی رهبر کنار زمین نباشد، شاید بازیکنان حس دیگری داشته باشند. من تمام تلاش خودم را انجام دادم و به نظرم در برد و باخت این موضوع خیلی تاثیر ندارد.

وی در پایان گفت: از هواداران سپاهان تشکر می‌کنم که در این هوای سرد تیمشان را تنها نگذاشتند. قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha