تداوم ناکامی‌های نساجی در سیرجان/ هتریک گل‌گهر مقابل شاگردان الهامی + فیلم

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در حالی عصر امروز (سه شنبه) با نتیجه سه بر صفر بر نساجی مازندران غلبه کرد که مازنی‌ها با وجود کادر فنی جدید هم نتوانستند به طلسم هشت هفته‌ای ناکامی‌های خود در لیگ برتر کشور خاتمه دهند.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پیگیری شد و سیرجانی ها در نهایت در ورزشگاه شهید سلیمانی این شهر موفق شدند در یک بازی یک طرفه مقابل حریف شمالی خود هتریک کنند.

گل های این دیدار را روبرتو تورس در دقیقه ۲۲، احمدرضا زنده روح در دقیقه ۶۲ و سعید سحرخیزان در دقیقه ۸۸ بازی به ثمر رساندند.

تداوم ناکامی‌های نساجی در سیرجان/ هتریک گل‌گهر مقابل شاگردان الهامی + فیلم

این بازی دومین شکست سه بر صفر پیاپی نساجی مازندران مقابل تیم های کرمانی بود، مازندرانی ها البته با هدایت لوکاس آلکاراس هفته گذشته نیز با همین نتیجه مقابل مس رفسنجان شکست را پذیرفته بودند.

نساجی مازندران در حالی هشت هفته موفق به پیروزی نشده که در این بازی برای نخستین بار ساکت الهامی سرمربی پیشین مس رفسنجان را روی نیمکت خود می‌دید.

البته الهامی در گذشته یکبار موفق شده بود که نساجی را از خطر سقوط حفظ کند اما امسال با وجود شرایط متفاوت ایجاد شده، باید دید که می تواند این تیم قعرنشین را از انتهای جدول رده بندی جام خلیج فارس جدا کند یا نساجی همچنان امسال گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته یک کشور خواهد بود؟.

ترکیب گل‌گهر سیرجان و نساجی

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، اریک باگناما و سعید سحرخیزان شاگردان مارینوس اوزونیدیس در تیم گل‌گهر سیرجان در این بازی بودند.

همچنین تیم فوتبال نساجی مازندران در این مسابقه با ترکیب علیرضا رضایی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، سعید اقایی، مهرداد عبدی، محمدرضا عباسی، صابر حردانی، منصور باقری، حسین زامهران و محمدرضا آزادی به میدان رفت.

تداوم ناکامی‌های نساجی در سیرجان/ هتریک گل‌گهر مقابل شاگردان الهامی + فیلم

قضاوت دیدار گل گهر و نساجی
قضاوت دیدار تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران برعهده محمدحسین زاهدی فرد، حسین مرادی، صادق رستمی، محمدرضا تارخ و سعید بطحایی به عنوان ناظر بود.

گل‌گهر سیرجان با این پیروزی به ۳۰ امتیاز رسید، تا این لحظه موفق به کسب جایگاه تیم ملوان در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور شد و نساجی قعرنشین نیز ۱۱ امتیازی در جایگاه شانزدهم جام خلیج فارس باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha