فهرست حزب موتلفه در خراسان جنوبی مشخص شد

بیرجند - ایرنا - دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: نامزدهای مورد حمایت حزب موتلفه در چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند.

محمد قریب روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مهمترین اقدامات حزب موتلفه اسلامی به عنوان یک جریان سیاسی این بوده که در راستای وظایف و رسالت خود با خرد جمعی، نامزدهای مجلس دوره دوازدهم را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی گفت: ضمن احترام به همه نامزدهای حوزه‌های انتخابیه استان خراسان جنوبی، چهار نامزد به عنوان نامزدهای مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی عنوان کرد: حجت الاسلام محمد امین وحدانی نیا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، سلمان اسحاقی در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه، مصطفی نخعی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، حجت الاسلام مجید نصیرایی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی هستند.

وی افزود: انتظار می‌رود مردم خراسان جنوبی اول با مشارکت قوی و دوم انتخاب نامزد اصلح نقش خود را به بهترین وجه در این مقطع حساس ایفا کنند.

قریب گفت: قطعا مردم بصیر و شریف این دیار نیز چنان نقش آفرینی خواهند کرد که سخت تر از قبل شکست را به دشمن تحمیل و از انقلاب، نظام و ولایت به بهترین شکل دفاع کنند.

تعداد نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان ۱۱۴ نفر اعلام شد که از سوم اسفند به طور رسمی وارد عرصه رقابت شدند و تبلیغات نامزدها تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری ادامه دارد ...

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha