ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

تهران-ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در هشتمین روز از اسفند به ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تخفیف۶۰ درصدی هتل‌ها به بازنشستگان در نوروز،آغاز جشن نیکوکاری، مهمور نشدن شناسنامه رأی‌دهندگان در انتخابات، اسکان اضطراری ۴۳۰۰ نفر متاثر از بارش های شدید، بررسی رتبه‌بندی نومعلمان مطابق قانون و نشت بانک‌های اطلاعاتی خطری برای فریب هموطنان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

حسین هدایتی آزاد نشده است

قوه قضاییه اعلام کرد: پیگیری‌ها از مرجع قضایی نشان می‌دهد، ادعای آزادی حسین هدایتی صحت ندارد.

در روزهای اخیر ادعاهایی در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر آزادی حسین هدایتی مطرح شده است.پیگیری‌های صورت گرفته از مرجع قضایی نشان می‌دهد، ادعای آزادی حسین هدایتی صحت ندارد.

حسین هدایتی از خرداد سال ۱۳۹۷ در زندان به سر می‌برد و در طول دوران محکومیت خود نیز مانند دیگر محکومان از مرخصی قانونی استفاده کرده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

شناسنامه رأی‌دهندگان ممهور نمی‌شود/ فعالیت همه ادارات ثبت احوال در روز انتخابات

رییس سازمان ثبت احوال با اشاره به قانون جدید انتخابات، گفت: شناسنامه رأی‌دهندگان ممهور به مهر انتخابات نمی‌شود اما سابقه رأی‌ فرد رأی‌دهنده در پایگاه اطلاعات هویتی سازمان ثبت احوال ثبت می‌شود همچنین برای رفاه حال مردم همه ادارات ثبت احوال در کشور در روز انتخابات (۱۱ اسفند) فعال است.

هاشم کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان ثبت احوال کشور یکی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات محسوب می‌شود و چند نوع فعالیت را دارد که شامل پیش از برگزاری انتخابات، حین برگزاری انتخابات و بعد از برگزاری انتخابات است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر/ اسکان اضطراری ۴۳۰۰ نفر در ۲۵ استان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات امدادرسانی در عملیات جوی ۳ روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر، خبر داد.

بابک محمودی، با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سوانح جوی (کولاک برف/ آب‎گرفتگی) از تاریخ پنجم تا ساعت ۶ صبح هشتم اسفندماه، گفت: در این بازه زمانی، ۲۵ استان، شامل ۷۴ منطقه (۴۴ محور کوهستانی، ۲ شهر و ۲۸ روستا) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

جشن نیکوکاری همزمان در سراسر کشور آغاز شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

حبیب‌اله آسوده با اعلام آغاز جشن نیکوکاری همزمان با نیمه شعبان در سراسر کشور، گفت: جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

دعوت سازمان انتقال خون از آحاد جامعه برای حضور در صحنه انتخابات

مدیرعامل سازمان انتقال خون با دعوت از آحاد جامعه برای حضور در صحنه انتخابات، بر نقش مشارکت حداکثری و انسجام ملی در مسیر آبادانی و تداوم توفیقات کشور تاکید کرد.

مصطفی جمالی با اشاره به پیشرفت های علمی و جایگاه برجسته سازمان انتقال خون ایران در سطح منطقه، آسیا و جهان، اظهار داشت: بخش زیادی از توفیقات به دست آمده، حاصل مشارکت و همدلی مردم در یاری رساندن به این سازمان حیاتی بوده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

تخفیف ۶۰ درصدی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به بازنشستگان در نوروز

اداره کل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، در راستای تغییر و توسعه طرح‌های رفاهی و معرفی طرح‌های نوین رفاهی این صندوق از ارائه تخفیف ۶۰ درصدی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی این صندوق در آستانه نوروز ۱۴۰۳ و بهار قرآن به بازنشستگان کشوری در قالب «#طرح_صبا» خبر داد.

این تخفیف‌ها در هتل‌ها و مراکز اقامتی و سیاحتی شرکت ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور برای بازنشستگان کشوری اعمال خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

رتبه‌بندی نومعلمان مطابق قانون بررسی می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: هم اکنون سامانه رتبه‌بندی برای نومعلمان فعال شد و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند تا مطابق قانون بررسی شود.

علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره دلایل عدم صدور احکام رتبه‌بندی معلمانی که افزایش رتبه داشتند، اظهار کرد: تعداد این معلمان بسیار اندک و شاید کمتر از یک هزارم معلمان است، حدود ۲ هزار نفر از معلمان با این وضعیت مواجه هستند و با حقوق اسفند احکام رتبه‌بندی آنها صادر می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

نشت بانک‌های اطلاعاتی خطری بالقوه برای فریب هموطنان

رئیس پلیس فتا فراجا هشدار داد: با توجه به نشت داده و وجود بانک‌های اطلاعاتی هموطنان در دست هکرها و مجرمان سایبری مراقب ترفندهای جدید کلاهبرداران با عناوین مختلف باشید.

سردار وحید مجید در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی دسترسی غیرمجاز و انتشار اطلاعات افراد در فضای مجازی بدون شک مجرمان سایبری نیز از این اطلاعات برای مهندسی اجتماعی اقناع و ترغیب هموطنان به بارگیری لینک های آلوده در گوشی تلفن همراه سوءاستفاده خواهند کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

مشارکت مردم در انتخابات به داشتن «ایران قوی» کمک می‌کند

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: مشارکت مردم در انتخابات و گزینش افراد شایسته به «حکمرانی مطلوب» و داشتن «ایران قوی» کمک می‌کند.

بهنام حبیب‌زاده مومن در گفت و گو با خبرنگار قضایی ایرنا درباره مشارکت در انتخابات اظهار داشت: در کشوری که مدیران و تصمیم‌گیران مستقیم با نظر مردم انتخاب می‌شوند، مشارکت در انتخابات یک حق محسوب می‌شود همچنین حضور مردم در انتخابات و اعلام آراء و نظرات مردم برای اداره کشور نیز یک تکلیف است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات/آغاز جشن نیکوکاری

نام‌نویسی ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی معلولان/ اصلاحیه دفترچه ثبت‌نام

 رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تاکنون پنج هزار نفر از افراد دارای معلولیت در نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان، ثبت‌نام کرده‌اند.

علی محمد قادری در گفت و گویی افزود: متقاضیان دارای معلولیت فقط یک روز برای ثبت نام در آزمون استخدامی ویژه معلولان، فرصت دارند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.
 

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha