فرصت انصراف نامزدهاتی انتخاباتی در قزوین به پایان رسید

قزوین - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: زمان انصراف نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی براساس ماده ۵۶ قانون انتخابات تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز برگزاری انتخابات است که این زمان صبح امروز به پایان رسید.

حامد فتوحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به زمان اعلام شده، فرصت انصراف داوطلبان مجلس تا ساعت هشت صبح امروز /سه‌شنبه/ هشتم اسفند ماه بود و از امروز به بعد ستاد انتخابات استان به انتشار آگهی نهایی نامزدهای انتخاباتی اقدام خواهد کرد.

این مسوول اضافه کرد: آخرین لیست نامزدها بعد از انتشار در اختیار شعب اخذ رای قرار خواهد گرفت تا با هدف انتخاب گزینه‌های صحیح در محل مناسب و در رویت مردم نصب شود.

فتوحی بیان کرد: با توجه به برودت هوا، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در مناطق صعب العبور اندیشیده شده و مجموعه عوامل در تمام شعب آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه را خواهند داشت.

گفتنی است، ۲۳۱ داوطلب برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نامزد برای شرکت در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان قزوین تایید صلاحیت شده و هم اکنون نیز در عرصه تبلیغاتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

استان قزوین صاحب چهار کرسی در خانه ملت و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha