۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85399405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۱۷ مدرسه در دولت سیزدهم برای دانش آموزان مرودشتی

شیراز-ایرنا-فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: ٢۶۵ واحد آموزشی-رفاهی آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی و ١٧ واحد در دولت سیزدهم در شهرستان مرودشت ساخته شده است.

اسماعیل خوشبخت سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: علیرغم سرانه اندک فضاهای آموزشی و درصد پایین باسوادان در حکومت طاغوتی پهلوی،پس از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد رشد خیره کننده ساخت و بهره برداری از فضاهای آموزشی و ریشه کنی بیسوادی در کشور بوده ایم.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با تاکید بر لزوم فراگیری فرهنگ اسلامی و توجه به تربیت و تهذیب دانش آموزان و همچنین توجه به معیشت و ارتقا امکانات فرهنگیان و بازنشستگان گفت: طی چهل و پنج سال گذشته ٢ دارالقرآن و یک مرکز رفاهی و یک خانه معلم در مرودشت احداث شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مرودشت ادامه داد:پنج پروژه احداث مدرسه، ١١ زمین چمن مصنوعی و یک واحد ورزشی، از جمله اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان مرودشت است.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری گفت: انتخابات با حضور حداکثری مردم ضامن رشد و توسعه کشور و شهرستان مرودشت است.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha