۸۱ راه روستایی برفگیر در مازندران بازگشایی شد

ساری-ایرنا-مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت:۸۱ راه روستایی مسدود شده از بارش برف در استان بازگشایی شد و عملیات برای باز کردن ۷۳ روستای دیگر همچنان ادامه دارد.

حسینعلی محمدی شیرکلاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ بارش سنگین برف شب گذشته -دوشنبه- در استان مازندران موجب مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای مازندران شد و امکان تردد برای اهالی این منطقه وجود نداشت.

وی ادامه داد :‌تا روز گذشته تعداد راههای روستایی مسدود در مازندران کمتر از ۱۰ روستا بود اما بارش های اخیر موجب انسداد راههای بیشتر روستاها شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استاندار مازندران با اشاره به اینکه راه روستایی در ۱۰ شهرستان مازندران دچار انسداد شدند، ‌اضافه کرد: از آن جمله راه روستایی چالوس، ‌تنکابن، ‌عباس آباد، ‌کلاردشت، ‌نوشهر، ‌آمل و ساری به ترتیب ۹، ‌یک، ‌ ۲، ‌هفت، ‌هشت و ۲ راه مسدود است.

وی ادامه داد:‌ تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود امروز راه روستاهی دارای سکنه بازگشایی شود تا امکان تردد در این مسیرها برای اهالی فراهم شود.

به گفته محمدی شیرکلاهی بیشترین حجم انسداد راههای روستایی مازندران ناشی از بارش های اخیر برف مربوط به شهرستان سوادکوه است.

مازندران بیش از سه هزار روستا دارد.

۸۱ راه روستایی برفگیر در مازندران بازگشایی شد

هواشناسی مازندران نیز پیش بینی کرد که هوای مازندران امروز سه شنبه نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده (در میان بند و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف) است و وضعیت جوی مازندران روز چهارشنبه هم نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده (در میان بند و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف) خواهد بود.

آسمان مازندران روز پنجشنبه ابری با بارندگی (میان‌بند و ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف)، کاهش نسبی دما و وزش باد - از اواخر پنجشنبه شب از سمت غرب استان با کاهش ناپایداری خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha