فوتبال لیگ جزیره؛ قدرت‌نمایی وستهام در ورزشگاه المپیک لندن

تهران- ایرنا- آخرین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل وستهام برابر برنتفورد پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری پرگل چهار بر ۲ وستهام برابر برنتفورد پیگیری شد. تا پیش از این بازی وستهام با ۳۶ امتیاز در جایگاه دهم و برنتفورد نیز با کسب ۲۵ امتیاز از ۲۴ بازی در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار داشت.

این بازی در ورزشگاه المپیک شهر لندن برگزار شد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های وستهام و برنتفورد طوفانی آغاز شد تا جایی که در ۱۵ دقیقه نخست این بازی سه بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت. برای تیم میزبان جارود بوون در دقایق پنج و هفت گلزنی کرد اما این پایان کار نبود بلکه نیل ماهویی بازیکن تیم برنتفورد توانست یکی از گل ها را در دقیقه ۱۳ جبران کند. نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود وستهام به پایان رسید

شاگردان دیوید مویس هر چند که در نیمه دوم تلاش داشتند تا بازی را به تساوی بکشانند اما بوون با هتریک خود در این دیدار مهم زمینه شکست سنگین برنتفورد را مهیا کند. وی در دقیقه ۶۳ بازی موفق به گلزنی شد. دیگر گل میزبان را امرسون پالمیری در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.

در ادامه این بازی شاگردان دیوید مویس در دقیقه ۸۲ موفق به گلزنی شدند اما گل یوان ویسا نتوانست مانع شکست سنگین چهار بر ۲ برنتفورد شود.

با این پیروزی شاگردان توماس فرانک با کسب ۳۹ امتیاز از ۲۶ بازی در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

در رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره تیم لیورپول با ۶۰ امتیاز در صدر و منچسترسیتی با ۵۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. تیم فوتبال آرسنال نیز با ۵۸ امتیاز سومین تیم برتر این فصل از رقابت‌ها است. در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس برنلی و شفیلد یونایتد با ۱۳ امتیاز قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha