۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85399294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشتغال یک هزارو ۴۰۰ زندانی در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج

کرج - ایرنا - مدیرعامل بنیاد تعاون استان البرز از اشتغال روزانه یک هزارو ۴۰۰ زندانی در واحدهای تولیدی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج خبر داد.

" محمدرضا رضابخش" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد امسال بیش از ۶۶ میلیارد ریال حقوق و دستمزد به مددجویان شاغل در این واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
وی اضافه کرد : بیشتر زندانیان به صورت کارمزدی و استاد شاگردی در کارگاه‌های تولیدی، صنایع دستی، مونتاژ و صنعتی در شعبه قزلحصار مشغول بکار هستند.
رضابخش گفت: طبخ غذا، خشکشویی، خیاطی، سراجی، پیراهن‌دوزی، مونتاژ کلید و پریزبرق، کفاشی، تابلوسازی صنعتی، فرفورژه، تراشکاری، فلزکاری، نقاشی و نجاری از جمله رشته های مهارتی وتولیدی در کارگاه های مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج است .

مدیرعامل بنیاد تعاون استان البرز افزود: با راه اندازی خط تولید دوچرخه در این مجتمع ندامتگاهی روزانه ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند که طبق برنامه ریزی در سال آینده ظرفیت اشتغال این بخش به حدود ۲ برابر خواهد رسید.
وی بیان کرد : بنیاد تعاون استان البرز با بیش از ۸۰ سال سابقه، وظیفه اشتغال و حرفه‌آموزی و کمک به خانواده‌های زندانیان را برعهده دارد.

اشتغال یک هزارو ۴۰۰ زندانی در مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج

رضا بخش یادآورشد : اشتغال بکار مددجویان در کارگاه های مختلف تولیدی این فرصت را به آنان داده تا با فراگیری حرفه و شغل مناسب پس از آزادی آبرومندانه به جامعه باز گردند.

مجتمع ندامتگاهی قزلحصار یکی از زندانهای مستقردرکرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha