بار دیگر همتی جانانه کن

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85399076
بار دیگر همتی جانانه کن

نوشهر- ایرنا- اهالی شهرستان سه حوزه انتخابیه غرب مازندران با اشاره به ساعت باقی مانده به آغاز برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بی‌صبرانه برای خلق زیباترین تابلوی حماسه مردمی حضور در پای صندوق های اخذ رای لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایرنا، با پایان گرفتن مهلت قانونی انصراف نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۳۲ نفر از داوطلبان مازندران در مرحله نهایی انتخابات باقی ماندند.

فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم توسط ستاد انتخابات استانداری مازندران اعلام و به فرمانداری حوزه های انتخابیه ۹ گانه استان ابلاغ شد.

براساس این فهرست ساری، ‌میاندورود و قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به ترتیب هر کدام با ۶۳ و ۵۷ نفر بیشترین نامزدها را در بین ۹ حوزه انتخابیه مازندران از آن خود کردند و همچنین بابلسر و فریدونکنار با ۱۷ نفر کمترین نامزد را در بین این حوزه های انتخابیه دارد.

در این فهرست ۴۳ نفر در حوزه انتخابیه آمل، ۴۹ نفر در حوزه انتخابیه بابل، ۳۱ نامزد در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد، ۳۰ نامزد در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد و ۲۵ نفر نیز در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت برای انتخابات ۱۱ اسفند و نشستن روی یکی از کرسی‌های ۱۲ گانه مازندران در مجلس دوازدهم رقابت می‌کنند.

بار دیگر همتی جانانه کن

منتظر روز جمعه هستیم

مریم رضایی دانشجوی دوره دکترای رشته ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی از شهرستان نور حضور همه جانبه مردم در پاس صندوق های اخذ رای را خواستار شد و گفت : ملت ایران وفادارترین ملت در جهان هستند و در ۴۵ سال گذشته حضور مردمی در عرصه های مختلف بوده که انقلاب را از گردنه های سخت مشکلات سیاسی و اجتماعی نجات داده و این بار در روز جمعه حماسه ماندگار خلق خواهند کرد.

رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود : ما برای سربلندی ایران می آییم و هر برگ رای را تیری می دانیم بر قلب دشمنان ایران، وعده ما حضور حماسی در روز جمعه ۱۱ اسفند در شعب اخذ رای و از این حضور افتخار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد : به طور قطع ملت ایران در روز جمعه ایران را گلستان حماسه حضور می کنند و بذر امیدی در سرزمین ایران می کارند تا با انتخاب نامزد اصلح و کارآمد توسعه ایران را رقم خواهند زد.

این دانشجو، انتخابات را امتحان بزرگ مردم دانست و گفت : فردا جمعه روز سرنوشت سازی برای ایران است و دشمنان هم در کمین هستند تا خدای ناکرده از حضور کم رنگ مردم توطئه ها طراحی و ترسیم کنند البته کور خواندند.

بار دیگر همتی جانانه کن

۱۱ اسفند مهمترین تکلیف سیاسی مردم ایران

علی رضا تابش کشتی گیر تنکابنی حضور مردم در انتخابات را وظیفه ملی دانست و گفت: مردم بهترین تکلیف سیاسی خود را روز جمعه هفته جاری در پای صندوق های رای با آگاهی و بصیرت حضور به انجام می رسانند.

وی تصریح کرد : ما بی صبرانه منتظر روز جمعه هستیم تا افراد کارآمد را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب کنیم تا به معاندان کشور عزیزمان بگوییم ما ملت خروشانیم و در این گونه همایش های ملی نظیر انتخابات با حضور در صحنه می خروشیم و اثبات حضور می کنیم.

وی بیان کرد : ایران اسلامی در روز جمعه یکپارچه غرق در حضور می شود و با همت مردانه و جانانه بار دیگر کاری می کند کارستان و حماسه ماندگار را رقم خواهد زد.

این ورزشکار غرب مازندرانی تاکید کرد با حضورمان در انتخابات و انتخاب فرد متخصص و کارآمد باید مازندران زیبا را زیباتر و مشکلاتش را برطرف کنیم.

تایش یادآور شد : همه باید با احترام به خون شهدا در پای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند تا همچون ادوار گذشته با اتخاد و وحدت و یکپارچگی در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه سازی کنند.

رای اولی های غرب مازندران همچنین ضمن ابراز خوشحالی اعلام کردند برای استواری ایران عزیز عاشقانه در پای صندوق های اخذ رای حاضر شده تا تکلیف سیاسی خود را ادا می کنند.

در استان مازندران ۱۵ هزار رای اولی هستند که پنج هزار نفر از این تعداد در غرب استان حضور دارند.

بار دیگر همتی جانانه کن

همه می آییم

مرجان طاهری یکی از رای اولی های حوزه انتخابیه نوشهر به خبرنگار ایرنا گفت: در روز یازدهم اسفند ماه من به همراه خانواده ام به پای صندوق های رای خواهم رفت و حضور خود را اعلام می کنم.

وی برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی را مهم برشمرد و افزود : نوجوانان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند یعنی با حضور در این رویداد سیاسی نگذاریم خون شهدا پایمال شود و تاکید شهدا نیز حضور حماسی در این همایش های ملی بوده است.

این رای اولی خاطرنشان کرد : از این که امسال می توانم رای دهم شور و اشتیاق بسیار زیادی برای شرکت در انتخابات دارم زیرا سال ها بود منتظر چنین روزی بودم تا بتوانم من هم نظر خود را در انتخابات بدهم.

افزایش مشارکت در این دوره انتخابات

استاد دانشگاه آزاد اسلامی چالوس گفت : آنچه برای مردم در این دوره از انتخابات بسیار مهم بوده این است که سعی کنند با دید بصیرت، بدور از تعلقات قومی و قبیله ای به افرادی رای دهند که دارای رزومه کاری بسیار خوب، پاکدست، کاردان، متخصص و تجربه زیادی در بخش های مختلف به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی داشته باشند رای دهند.

امین دیلمی معزی دانش آموخته دکترای جامعه شناسی سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم مردم مشارکت بیش از ۶۰ درصدی داشته باشند چرا که این ملت اعتقاد و باور دارند اگر با نگاه واقع بینانه در این رویداد ملی تصمیم درست بگیرند به یقین اقتصاد کشور از این وضعیت آشفته رهایی یافته و بهبود می یابد.

همه شرایط مازندران برای برگزاری انتخابات باشکوه آماده شد

استاندار مازندران گفت: تمام سازوکارهای قانونی برای برگزاری انتخاباتی همراه با سلامت و امنیت در این استان مهیا بوده و امیدوارم مردم دیار علویان باحضوری مقتدرانه و پرشور در پای صندوق های اخذ رای باردیگر پایبندی خود را به نظام اسلامی نشان دهند.

سیدمحمود حسینی پور در گفت و گو با ایرنا افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت به عنوان مهم ترین اصولی است که به تاسی از رهبری فرزانه باید در این دوره از انتخابات مدنظر برگزارکنندگان این همایش ملی قرار گیرد.

وی اظهارکرد: به یقین مردم با مشارکت بالا با همه فرافکنی های دشمنان، سرمایه گذاری و تلاش های شبانه روزی دشمن با این تصور که مردم ایران در این انتخابات حضوری کم رنگ دارند، این تصورات خیال باطلی بیش نیست.

بار دیگر همتی جانانه کن

بیش از ۲۰۰ هزار رای دهنده در نوشهر و چالوس و کلاردشت

فرماندار نوشهر و رییس حوزه انتخابیه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت : بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان های غرب مازندران واجد شرایط رای دادن هستند.

رستم زرودی در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این واجدان شرایط رای ۱۰۷ هزار نفر مربوط به نوشهر، ۸۵ هزار نفر چالوس و بقیه کلاردشتی هستند.

وی اظهار کرد : حدود ۲۲۵ صندوق اخذ رای در این پنج حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس، مرزن آباد، کجور و کلاردشت پیش بینی شده است.

فرماندار نوشهر تصریح کرد : افزون بر آن این دوره از انتخابات براساس تجربه های دوره های گذشته سعی شده حدود ۳۰ درصد برگ تعرفه بیشتر از دوره های گذشته برای روز انتخابات پیش بینی شود.
رستم زرودی افزود : هم اینک تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و باشکوه در این شهرستان ها اتخاذ شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان مازندران بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود سه میلیون و ۲۸۳ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha