ضرب آهنگ تُند انتخابات در مازندران با سوز زمستان

ساری - ایرنا - شب های شور انگیز انتخابات مازندران به درجه ای از حرارت رسید که سوز سرمای دیر هنگام در این خطه از شمال هم نتوانست از شدت حرارت تبلیغات داغ نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان بکاهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با پنجمین شب تبلیغات رسمی کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که همزمان با بارش برف یک متری در ارتفاعات مازندران رو برو شد و گستره این سوز سرما به دشت ها و شهرهای مازندران هم رسید اما شور و حرارات طرفداران نامزدها به حدی رسیده است که سرمای دیر هنگام در مازندران را برای طرفداران نامزدها بی اثر کرده است.

این طرفداران کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که هر شب در ستاد مرکزی نامزد مد نظر خود تجمع می کنند، برای معرفی نامزد مد نظر خود و به دست گرفتن موج حاکم تبلیغی بر افکار عمومی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند.

شوق طرفدارن در این شب های سرد به حدی است که بدون وسایل گرمایشی تا پاسی از شب در ستاد مرکزی تجمع کرده و با اجرای برنامه های متنوع تنور انتخابات را داغ تر می کنند.

ضرب آهنگ تُند انتخابات در مازندران با سوز زمستان

برپایی همایش های بزرگ به بخش ها مختلف استان کشیده شد و این نامزدها علاوه بر اینکه ستادهای مرکزی را در وسط شهرها برپا کردند همگام تبلغات خود را در روستاها با جدیت پیش می برند.

در روزهای اخیر نشست های خانگی نامزدها از دور خارج شده و به جای آن در مساجد یا حسینیه ها کارزار انتخاباتی خود را با جمعیت بیشتر ادامه می دهند.

هر چه به روزهای پایانی تبلیغات نزدیک می شویم کناره گیری کاندیداهای که بخت کمتری برای پیروزی دارند بیشتر شد و این رویه همچنان ادامه دارد.

موج حاکم در فضای تبلیغاتی به گونه ای رقم می خورد نامزدهای که بخت کمتری برای پیروزی دارند از کارزار انتخاباتی کنار می روند.

تاکنون ۱۰۹ نفر از ادامه شرکت به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان انصراف دادند. مهلت قانونی برای انصراف داوطلبان ۷۲ ساعت مانده به زمان برگزاری انتخابات، ‌۱۱ اسفند ماه است.

از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان در مجموع ۷۴۸ نفر برای تصاحب یکی از ۱۲ کرسی مازندران در مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردند که پس از بررسی پرونده‌ها و صلاحیت نامزدها در ۲ مرحله توسط هیئت اجرایی در استان و هیئت نظارت بر انتخابات کشور و همچنین افرادی که انصراف دادند، در نهایت تا این لحظه با آمار جدید ارایه شده از سوی شورای نگهبان ۴۱۹ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha