برخورد با حامیان تعاونی‌های مسکن متخلف

اردبیل- ایرنا- معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از برخورد با حامیان تعاونی‌های مسکن متخلف اداره‌های این شهرستان به ویژه مدیران خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، مرتضی طاهری‌فرد روز دوشنبه در نشست بررسی عملکرد تعاونی‌های مسکن اداره‌ها گفت: با توجه به دریافت گزارش‌های متعدد و پرونده‌هایی از وجود قراردادهای صوری، جعلی و خلاف واقع که موجب گرفتاری افراد مختلفی شده و با توجه به تاکیدهای دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، از دستگاه‌های متولی پیشگیری از تخلف‌های تعاونی‌های مسکن درخواست می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام‌های قانونی لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به استفاده سوء برخی تعاونی‌ها از نام، عنوان و اختیارهای دستگاه‌های متبوع، برخورد با مدیران حامی تعاونی‌های متخلف اداره‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرافکنی مدیران و مسئولان اداره‌های دولتی، نهادها و سازمان‌ها در مورد عملکرد تعاونی‌های مسکن زیرمجموعه‌شان پذیرفتنی نیست.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین از نهادهای نظارتی، اطلاعاتی و سایر دستگاه‌های متولی تعاونی‌های مسکن خواست تا مدیران حامی تعاونی‌های متخلف اداره‌ها که موجب بروز گرفتاری‌های متعددی برای جمع زیادی از شهروندان شده‌اند را به دادستانی معرفی کنند.

وی در ادامه نیز بر ضرورت هوشیاری مردم در خصوص خرید و فروش زمین‌های مورد ادعای تعاونی‌های مسکن تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha