اقدامات شورای اسلامی و شهرداری شیراز در راستای امید آفرینی

شیراز - ایرنا - شهردار شیراز با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای شهر شیراز در جهت امیدآفرینی گفت: به جرات می توان گفت که هیچ دستگاه اجرایی در استان فارس به ‌اندازه شهرداری شیراز پروژه قابل ‌افتتاح و در دست اجرا ندارد.

به گزارش ایرنا ، محمد حسن اسدی روز دوشنبه در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمدبن موسی(ع)-نواب-کمربندی تصریح کرد؛ با اشاره به سفر دوم رئیس‌ جمهوری و هیات دولت به استان فارس (مهرماه ۱۴۰۲) افزود: در این سفر برنامه مهر تا مهر از سوی شهرداری شیراز تنظیم و پروژه هایی نیز با حضور وزیر کشور افتتاح یا کلنگ زنی شد.

او ادامه داد: در آن مقطع توانستیم ۶۲ پروژه به ارزش ۲۱۷ هزار میلیارد ریال را تقدیم مردم کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای تاکید وزیر کشور مبنی بر امیدآفرینی در جامعه، شهرداری شیراز اخیرا یک بسته حداقل ۵۰۰ هزار میلیارد ریالی تعریف کردیم.

شهردار شیراز ادامه داد: در دهه فجر امسال با حضور وزیر دادگستری شاهد افتتاح بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی به طول هشت کیلومتر و بزرگراه شهید استوار به طول ۶ کیلومتر بودیم و علاوه بر این عملیات اجرایی خط سه مترو نیز آغاز شد.

اسدی، در خصوص افتتاح ایستگاه مترو دولت و ایستگاه رحمت نیز گفت: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ایستگاه مترو رحمت نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و برای تکمیل پروژه تونل غربی فاز اول خط دو مترو شیراز نیز اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی افزود: برای اجرای پل روگذر شماره سه تقاطع احمدبن موسی (ع) - نواب – کمربندی نیز یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha