۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85398803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85398803
انتخابات مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران است

بروجرد - ایرنا - رییس پردیس بین المللی دانشگاه تهران گفت: انتخابات مولفه قدرت، پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران است.

حسن مروتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات مسئله مردم سالاری دینی و عامل بسیار مهم و تعیین کننده در انسجام محلی و ملی است.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در ۱۱ اسفندماه با توجه به شرایط عمومی کشور از جمله مهم‌ترین رخدادهای ایران اسلامی در سالهای اخیر است.

رییس پردیس بین المللی دانشگاه تهران بیان کرد: تخریب انتخابات و تضعیف مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در راستای کمک به مطالبات مردم نیست.

مروتی اضافه کرد: تضعیف مجلس زمینه ساز تنش و نفوذ دشمنان خارجی و شکاف بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور و مشارکت در انتخابات علاوه بر ادای تکلیف شرعی و سیاسی، حمایت و استمرار موقعیت ‌های ایران عزیز در جهش‌ساختارهای دانش بنیان تولید علم در جهان تولید علم در کشورهای اسلامی مقالات پر استناد و مشارکت بین المللی است.

رییس پردیس بین المللی دانشگاه تهران یادآور شد: همه ملت فرهیخته و با بصیرت ایران به ویژه جامعه عظیم علمی، اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان باید علاوه بر حضور موثر در انتخابات به هر شکل که می‌توانند زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه به عنوان مولفه قدرت جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha