اختلالی در خدمات‌رسانی مدیریت شهری با وجود بارش برف درقم وجود ندارد + فیلم

قم - ایرنا - شهردار قم با اشاره به بارش متناوب برف از روز گذشته، گفت: با بسیج همه‌جانبه امکانات و نیروها، هم اینک هیچ‌گونه اختلالی در روند خدمات‌رسانی در مجموعه مدیریت شهری قم وجود ندارد.

سید مرتضی سقائیان نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از مراسم جشن‌های نیمه شعبان، شاهد بارش باران و برف در سطح استان و شهر قم هستیم که این موضوع با حضور به‌موقع و همه‌جانبه عوامل شهرداری تاکنون بدون هیچ مشکلی مدیریت‌ شده‌است.

وی با بیان اینکه برای ساعاتی ترافیک و انسداد در مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی داشتیم که با تلاش‌های انجام‌شده مسیر آماده و بازگشایی شد، ادامه داد: در بازدید که از سطح شهر صورت گفت تمامی مسیرها و شریان‌های شهر باز بوده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با تأکید بر اینکه با تلاش عوامل فضای سبز، برف تکانی از درختان نیز با سرعت در حال انجام است، مطرح کرد: همه عوامل و بخش‌های مختلف شهرداری قم به‌صورت فعال در صحنه هستند و تا زمانی که شرایط به وضع عادی برگردد با تمام توان خدمت‌رسانی می‌کنند.

سقائیان نژاد با درخواست از مردم برای همکاری در بازگشایی کوچه‌ها و معابر فرعی، یادآور شد: اگر شن و یا نمکی مردم نیاز داشته باشند این موارد در در دسترس آنان قرار داده خواهد شد.

وی از آماده‌باش سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم خبر داد و گفت: گروه مجهز خاصی در این زمینه تشکیل‌ شده‌است که در صورت بروز مشکل، سوانح و حوادث، شهروندان می‌توانند این سامانه گزارش دهند تا به‌سرعت اکیپ‌ها اعزام شوند.

شهردار قم با بیان اینکه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها کاملاً فعال هستند، اضافه کرد: خوشبختانه تا این لحظه که مشکلی نداریم و باهمت و وحدت امورات اجرایی به‌خوبی در حال انجام شد.

اداره‌کل هواشناسی قم در اطلاعیه‌ای با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش باران، برف و کاهش دما در این استان اعلام کرد که بارش باران و برف تا صبح فردا (سه‌شنبه) ادامه دارد و با ورود سامانه جدید در غروب فردا مجدداً بارش‌ها آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha