اسامی نامزدهای شورای وحدت در کرمان اعلام شد

کرمان - ایرنا - رییس شورای وحدت استان کرمان، اسامی نامزدهای موردحمایت این تشکل سیاسی اصولگرا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای وحدت استان کرمان در حوزه های انتخابیه کرمان و راور، محمدرضا باهنر و محمد مهدی زاهدی، ارزوییه، بافت و رابر، یاسر سلیمانی، شرق استان(بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی) حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی، زرند و کوهبنان، حسن رحمانی، سیرجان و بردسیر، محمد معتمدی، شهربابک، غلامرضا نویدی و در جنوب استان(کهنوج، رودبارجنوب، فاریاب، قلعه گنج، جازموریان و منوجان) حجت الاسلام محمدرضا امیری را معرفی و حمایت می کند.
وی بیان کرد: شورای وحدت اصولگرایی برای معرفی نامزد حوزه انتخابیه رفسنجان و انار به اجماع نرسیده است.

اسامی نامزدهای شورای وحدت در کرمان اعلام شد

رییس شورای وحدت استان کرمان تصریح کرد: این شورا در استان کرمان پارلمانی متشکل از کمیته ها، تشکل های سیاسی و معتمدان دارد که در قالب شورای مرکزی استانی تصمیم های خود را اخذ، اعلام و این تصمیم ها با شورای مرکزی در تهران هماهنگ و سیاست های کلی را رعایت می کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: فهرست اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت استان کرمان از ترکیب متناسبی از جوانان و افراد باتجربه، با رصد و پایش مستمر وضعیت حوزه های انتخابیه استان، بررسی های میدانی، ارزیابی های تخصصی وگفت و گوهای مکرر با افراد صاحب نظر و چهره های مورد اعتماد، بادر اولویت دانستن مطالبات مردمی و براساس شاخص های نماینده طراز مجلس شورای اسلامی تهیه شده است.

وی ادامه داد: برخی از مجموعه های اصولگرایی برای تعدادی از حوزه های انتخابیه تعداد بیشتری از سهم کرسی، نامزد معرفی کرده اند که از نظر سیاسی معنایی ندارد و مردم از تشکل های سیاسی انتظار دارند تعیین تکلیف نهایی نامزدها انجام شود.

به گزارش ایرنا استان کرمان ۹ حوزه انتخابیه و ۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha