نامزدهای مورد حمایت حزب "اعتدال و توسعه" در مشهد معرفی شدند

مشهد-ایرنا- قایم مقام رییس حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی گفت: "محمد رضا مزجی، جواد حمیدی، امیر هوشنگ انصاری، محمد کریمی و محمد افکار" امروز دوشنبه به عنوان پنج نامزد مورد حمایت این حزب در حوزه انتخابیه مشهد و کلات معرفی شدند.

مرتضی صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: معیار و ملاک انتخاب این افراد برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کارآمدی، تخصص، مردمداری و ولایتمداری بوده است که البته همراه با رویکرد این حزب مبنی بر جوان گرایی است.

وی ادامه داد: محمد رضا مزجی سابقه فعالیت به عنوان قایم مقام بنیاد شهید کشور را دارد، محمد کریمی از نیروهای توانمند وزارت کشور است که از دهیاری ها کار خود را آغاز کرده و در حوزه اجرایی سوابق درخشانی دارد و محمد افکاری نیز به عنوان پزشک متخصص دارای سابقه اجرایی ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان است.

دبیر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی ادامه داد: فهرست کامل نامزدهای مورد حمایت این حزب در استان به زودی منتشر می شود و البته فهرست انتخاباتی جبهه اعتدال نیز به موازات این فهرست در دست تهیه است.

تبلیغات رایگان نامزدها در ایرنا خراسان رضوی

نامزدهای علاقه‌مند برای بهره گیری از فرصت رایگان تهیه ویدئوی تبلیغاتی در ایرنا خراسان رضوی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هستند هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha