رییس شورای ائتلاف کرمان: مشارکت در انتخابات، تقابل با دشمنان است

کرمان - ایرنا - رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: افزایش مشارکت انتخابات، تقابل با دشمنانی است که سر سازش با این نظام و کشور ندارند و می خواهند مردم در حضور اندکی داشته باشند اما مردم ما به قدری فهیم، دانا و دشمن شناس هستند که بر خلاف نظر دشمن به طورحتم در انتخابات مشارکت جدی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عرب‌پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اولویت نخست ما مساله مشارکت در انتخابات است و باید تمام تلاش خود را در جهت مشارکت ثبت کنیم زیرا مشارکت برای نظام مهم و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است و همه تشکل های اصولگرایی استان بر مشارکت بالا تاکید دارند.

رییس شورای ائتلاف کرمان: مشارکت در انتخابات، تقابل با دشمنان است
حجت الاسلام عرب پور، رییس شورای ائتلاف(راست)، سیدحسین صابری، دبیر شورای ائتلاف(چپ)

وی با بیان اینکه چهار گام برای انتخاب نامزدهای موردنظر جریان اصولگرایی در استان کرمان انجام شده است: برای شش حوزه انتخابیه در استان کرمان شامل حوزه های انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، صمدالله محمدی، شرق استان(بم، فهرج، ریگان، نرماشیر، گنبکی)، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، زرند و کوهبنان: امین باقی زاده، سیرجان و بردسیر، محمد معتمدی، شهربابک، غلامرضا نویدی و جنوب کرمان(کهنوج، فاریاب، قلعه گنج، رودبارجنوب، منوجان و جازموریان) حجت الاسلام محمدرضا امیری از جریان اصولگرایی معرفی کرده ایم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار برای معرفی نامزد به جمع بندی نرسیده و در حوزه جیرفت و عنبرآباد نیز از بهنام سعیدی و محمدعلی بهروز و حوزه انتخابیه کرمان و راور به ترتیب از محمد مهدی زاهدی، محمد رضا باهنر و محمدرضا پور ابراهیمی حمایت می کند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان ۱۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی داریم و برای هر کرسی یک نفر معرفی می شود، البته نامزدهای دیگر افراد ناکارآمد و ناصالحی نیستند، بلکه ملاک انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارها و شاخص هاست.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به فعالیت شورای اصولگرایی استان کرمان از سال ۸۳ بیان کرد: در این شورا که به شورای ولایی نیز معروف است ۱۸ تشکل اصولگرایی ثبت شده داریم و برای انتخاب نامزدها در این شورا رای گیری داشتیم.

فهرست انتخاباتی شورای اصولگرایان کرمان

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان نیز گفت: جلسه شورای اصولگرایی استان برای هشت حوزه انتخابیه بر اساس رای گیری مخفی انجام شد تا از بین ۲ نفر یک نفر به عنوان نامزد نهایی به مردم معرفی شوند.

سید حسین صابری تاکید کرد: ما در ۶ حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، شهربابک، زرند و کوهبنان، شرق استان و جنوب کرمان، بافت، رابر و ارزوئیه یک نامزد همراه با شورای ائتلاف معرفی شده است.

وی اظهار داشت: اما تشکل های اصولگرایی استان کرمان با اندکی اختلاف نسبت به فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار حجت الاسلام حسین جلالی، حوزه جیرفت و عنبرآباد، بهنام سعیدی و در حوزه انتخابیه کرمان و راور، محمد مهدی زاهدی و محمد رضا باهنر را به عنوان نامزدهای مورد نظر خود معرفی کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان همچنین گفت: شانا، انتخابات مجلس خبرگان را به مراتب مهم تر و ضروری تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌داند و سیاست کلی شورای ائتلاف نیز در کل کشور این است که از لیست جامعه مدرسین قم اعلام تبعیت می‌کنیم و کاندیداهای خبرگان در شورای ائتلاف نیروی انقلابی استان کرمان سیداحمد خاتمی، احمد شیخ بهایی و امان الله علیمرادی هستند. 
وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم که مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گیرد افزود: هر چه مشارکت بالا برود، دشمن را در توطئه‌هایش شکست می‌دهد و نمایندگان نیز با رای بالاتری انخاب می شوند و بیشتر باید کار کنند.

صابری تصریح کرد: ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان طی برگزاری بیش از ۱۵ جلسه، شاخص‌های نماینده طراز انقلاب اسلامی را از دیدگاه امام و رهبری استخراج کردیم.

به گزارش ایرنا استان کرمان ۹ حوزه انتخابیه و ۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha