آرایش انتخاباتی ادارات کرمان

کرمان- ایرنا- شورای اداری استان کرمان هفتم اسفند در حالی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته بود که از رییس ستاد انتخابات استان گرفته تا سایر مدیران دستگاه‌ها از تمهیدات اندیشیده شده برای این رویداد مهم ملی گفتند.

به گزارش ایرنا، رییس ستاد انتخابات استان کرمان در این نشست طی صبح دوشنبه با اشاره به اینکه به واسطه تحقق راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب یک قرارگاه عملیاتی در این استان شکل گرفته است، افزود: مدیران دستگاه‌ها از بستر فضای مجازی و حقیقی برای افزایش مشارکت جامعه کارمندی استفاده کنند.

رحمان جلالی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان در حوزه برگزاری جلسات تبیینی مشارکت در انتخابات به دستگاه‌ها کمک خواهد کرد، ادامه داد: در حوزه افزایش دعوت به مشارکت در انتخابات اتفاقات خوبی در دانشگاه‌ها رخ داده است؛ مساجد و دانشگاه‌ها در راستای افزایش مشارکت در این روزهای باقیمانده، مقداری سرعت کار را بیشتر کنند.

پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های امیدآفرین

آرایش انتخاباتی ادارات کرمان

رییس ستاد انتخابات استان کرمان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در این روزهای باقیمانده به انتخابات، پیوست رسانه‌ای برای برخی پروژه‌های امیدآفرین در استان تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت انتخابات ابتکارهای خوبی رقم خورده است، گفت: فرایند انتخابات از الان شروع شده و تنها مختص به روز رای‌گیری نیست.

جلالی با قدردانی از دستگاه‌های امنیتی و نظامی بیان کرد: در عملکرد مدیران دستگاه‌ها شائبه هرگونه دخالت در فرایند انتخابات وجود نداشته باشد.

جلالی با اشاره به اینکه در حوزه اجرای فرایند انتخابات تمامی دستگاه‌ها باید امکانات پشتیبانی و نیروی انسانی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند، گفت: با توجه به اینکه اکثر فرایند انتخابات در این دوره الکترونیکی است، مجموعه «آی تی» ستاد انتخابات در این راستا سنگ تمام گذاشته است و مجموعه آی تی(IT) در تمام دستگاه‌ها نیز باید در فرایند انتخابات در خدمت ستاد باشد.

وی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و وضعیت آب و هوایی آخر هوا، جلسه ستاد بحران‌‍ در شهرستان‌ها شکل گیرد تا در بحث شعب اخذ رای هیچ مشکلی نداشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان تاکید کرد: فرودگاه‌های استان کرمان نیز در آماده‌باش کامل باشند.

امکانات دستگاه‌های اجرایی در اختیار فرمانداری‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در این نشست افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از امروز تا پایان انتخابات بدون هماهنگی از استان خارج نشوند.

علی بیگ زاده با اشاره به مسئولیت مدیران در برگزاری انتخابات تاکید کرد: تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار اجرای فرایند انتخابات باشد.

وی اسامی مدیران برخی دستگاه‌ها را به عنوان معین برگزاری انتخابات در شهرستان‌های مختلف اعلام کرد و گفت: مدیران معین شهرستان‌ها در فرایند انتخابات باید هر آنچه در دستگاه‌های اجرایی قرار دارد را در اختیار شهرستان مدنظر قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌هایی که به عنوان معین شهرستان‌ها انتخاب می‌شوند باید با فرماندار این شهرستان‌ها هماهنگ باشند و نیازهایی که آنها در راستای برگزاری انتخاب دارند را برآورده کنند.

مردم ستون سیاست

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های استان کرمان نیز در این نشست با تبریک ایام نیمه شعبان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی، گفت: مردم سالاری دینی در ایران حرف اول را می‌زند

حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی با اشاره به اینکه این انتخابات یعنی مردم دارای اهمیت هستند، گفت: مردم ستون سیاست هستند و بدون آنها خیمه سیاست فرو می‌ریزد.

آرایش انتخاباتی ادارات کرمان

شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند در آبادانی کرمان اقدام کند

شهردار منتخب کرمان نیز در این نشست افزود: از روز گذشته(یکشنبه) به دنبال بارش باران به شکل تمام وقت به موضوع بارندگی و آبگرفتگی معابر ورود کردیم.

محسن تویسرکانی ادامه داد: شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند در آبادانی و زیباسازی شهر اقدام کند و آبادانی این شهر با همکاری شما مدیران اتفاق خواهد افتاد.

شهردار منتخب کرمان بیان کرد: بخشی از نمای شهر را دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌دهند، این دستگاه‌ها در معابر اصلی و تاریخی شهر قرار دارند و بهتر است در ایام مانده به سال جدید در نمای اداره مربوطه خود بازنگری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رنگ‌آمیزی و نورپردازی نمای ادارات، بیان کرد: وضعیت نور شهر کرمان باید متحول شود تا این شهر از تاریکی بیرون بیاید.

ارزیابی مناسب‌سازی ادارات برای معلولان

شناگر معلول کرمانی و صاحب چندین مدال جهانی نیز در این نشست افزود: قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت در سال ۹۷ به دولت و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، در فصل دوم این قانون در خصوص مناسب‌سازی پنج ماده اعلام شده و وزارت خانه‌ها را مکلف کرده یکسری کارها انجام دهند تا دسترس پذیری برای عموم مردم تسهیل شود.

شورش دلپسند ادامه داد: در این آیین‌نامه اجرایی آمده که ۶ ماه بعد از ابلاغ، این اتفاقات (مناسب‌سازی فضاها برای معلولان) باید بیافتد اما متاسفانه شاهد کوتاهی برخی دستگاه‌های دولتی و مدیران در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: تبصره سه ماده پنج این قانون تاکید دارد متخلفان در حوزه رعایت این قانون به مجازات تعزیری، انفصال از خدمات عمومی و غیره محکوم می‌شوند و جامعه معلولان خیلی راحت می تواند از طریق دادستانی به این قانون ورود کند اما از منظر انسانی به این مهم توجه داریم.

بسته های سرمایه گذاری

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه در سخنانی کوتاه از مدیران و فرمانداران خواست که بسته های سرمایه گذاری خود را آماده کنند تا با ورود سرمایه گذار، کار تسهیل شود.

امیر حسن زاده به یک مورد حمام تاریخی حمام باغ له له در شهر کرمان اشاره و بیان کرد: یک فعال بخش معدنی برای سرمایه گذاری در این مجموعه اعلام آمادگی کرده که در صورت تحقق به بزرگترین مرکز طب درمانی و ماساژدرمانی در کشور تبدیل خواهد شد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha