۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85398394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نامزد انتخابات مجلس در حوزه کاشان:تریبون مجلس امانت است

کاشان _ ایرنا _ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گفت:تریبون مجلس امانت مردم است و هیچ کس نباید این تریبون را رها کرده و به غیر از نمایندگی به جایگاه دیگری فکر کند.

علیرضا رضازاده روز سه شنبه با حضور در دفتر ایرنا کاشان افزود:بنده معتقدم باید از قدرت تریبون مجلس به شکل صحیح و به نفع کاشان و آران و بیدگل استفاده شود.

وی اظهار کرد:کار نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت و پیگیری امور حوزه انتخابیه است که باید منجر به رفع مانع و تسهیل گری با استفاده از ظرفیت تریبون مجلس شود،وعده های غیرمرتبط با وظایف نمایندگی ازجمله آسفالت خیابان،پول پاشی، وعده پست و مقام به افراد و غیره نوعی فریب است،باید صادقانه با مرد م صحبت کنیم و بنده هم هیچ وقت ادعا نکرده ام که مجری هرآنچه گفته ام هستم اما همه توان و ظرفیت خود را برای گرفتن حق مردم کاشان هزینه می کنم.

کاشان ظرفیت های ویژه برای استان شدن دارد

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:منطقه کاشان دارای ظرفیت های ویژه ازجمله تاریخ و تمدن اصیل و وسعت بالاست و استان شدن کاشان حق مسلم مردم است.

رضازاده گفت:استان شدن کاشان آرمان بزرگی است و هیچ کس حق معامله در این خصوص با احدی را ندارد،امروز طرح استان شدن کاشان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و نماینده باید با همه تلاش خود این مهم را پیگیری کند.

وی اظهار کرد:دفاع درست نماینده از طرح استان شدن کاشان در تحقق این آرمان بزرگ تاثیرگذر و مهم است.اگر بنده موفق به کسب اعتماد مردم شریف شهرستن های کاشان و آران و بیدگل شوم با تمام توان این آرزوی به حق مردم را پیگیری می کنم.

کم آبی و نابودی آب خوان مهم ترین چالش منطقه است

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:برداشت‌ بی رویه آب از سفره های آب زیرزمینی باعث افت شدید ارتفاع آب در سفره‌های زیرزمینی شده و ادامه این روند موجب نابودی آبخوان کاشان می شود.

رضازاده گفت:از نظر من مهم ترین چالش اساسی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل موضوع آب است،باتوجه به شرایط منطقه کاشان در ۲۰ سال آینده در حوزه آب مشکلات جدی خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: فرونشست زمین در دشت کاشان خطر بزرگی است که باید جدی گرفته شود در حال حاضر استفاده بی رویه از سفره های های آب زیرزمینی،عدم مدیریت مصرف بهینه آب در حوزه های کشاورزی، خانگی و صنعتی، کاهش بارش برف و باران و تداوم خشکسالی در منطقه روز به روز بر شدت و پیامدهای تخریبگر پدیده فرونشست زمین می افزاید و باید با تمام ابزارها این مشکل تدبیر شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:در حال حاضر سطح ارتفاع آب در سفره های آب زیرزمینی منطقه پایین آمده و عمق چاه ها برای رسیدن به آب نسبت به گذشته زیادترشده و اگر در این خصوص تدبیر نشود در سال های آینده بحث سکونت،توسعه و پیشرفت در منطقه کاشان با مشکل مواجه خواهد شد.

الگوی کشت باید تغییر کند

رضازاده گفت:الگوی کشت به روش کنونی مناسب نیست و باید محصولات کشاورزی کم آبی خواه جایگزین محصولات آب بر شود،همچنین در خصوص صنایع آب بر مستقر در منطقه باید تدبیر شود چراکه بعضی از این صنایع با شرایط و اقتضائات کویر سازگاری ندارد.

وی افزود:راهکار کنونی رفع مشکل خشکسالی و کم آبی در منطقه کاشان یا باید از راه دسترسی به آب های ژرف یا تامین آب از دریای عمان و خط لوله جنوب محقق شود، اگر این مهم در اصفهان محقق شود باید برای کاشان هم همین راهکار پیگیری شود.

تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام عمرانی ضرورت دارد

وی اظهار کرد:طرح های نیمه تمام عمرانی از چالش های منطقه است که بعضی از آنها سال ها رها شده و باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف و تکمیل شوند،تکمیل و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی ازجمله طرح های یادشده است و ظرفیت مهمی برای منطقه کاشان است چراکه امکان ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی به طور مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد می کند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:کاشان به عنوان کریدور شمال به جنوب به مثابه یک بندر خشک در خطوط مواصلاتی در کشور است،تکمیل و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان کار صادرات و واردات را برای سرمایه گذار تسهیل می کند، تکمیل این زیرساخت مهم اقتصادی از اولویت های بنده است.

رضازاده گفت:رزومه کاری اینجانب در سایت rezazade.ir قابل دسترس بوده و برنامه های بنده در محورهای مختلف و متناظر با وزارتخانه های مربوط در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ارائه شده است،افراد می توانند با مراجعه به سایت یادشده بطور کامل با سوابق تحصیلی و اجرایی بنده و برنامه هایم آشنا شوند.

وی افزود:سه راهبرد اصلی بر برنامه هایم حاکم است،پیگیری چالش آب به عنوان چالش نخست و بعد از آن رفع اختلافات در منطقه است چراکه این موضوع بسیاری از ظرفیت های موجود در منطقه را خنثی کرده است.

بداخلاقی های انتخاباتی در فضای مجازی زیبنده نیست

وی اضافه کرد:به عنوان مثال در ماه های گذشته و در بحث انتخابات در فضای مجازی شاهد بداخلاقی هایی هستیم، در خصوص شخص بنده مدت ۹ ماه تخریب بی محابا را شاهد بودیم و دلیل اصلی آن هم این است که جوانی از جوانان کاشانی قصد پرشورکردن فضای انتخابات و ارائه ایده و راهکار برای رفع مشکلات منطقه را دارد.

وی اظهار کرد:این نوع بداخلاقی ها و اختلافات مسیر توسعه و رشد منطقه را منحرف می کند،بنده در حوزه اختلاف معتقدم این بی اخلاقی ها منطقه ما را دچار بیماری کرده و باید این بیماری درمان شود،خطوط فاصل جغرافیایی در کاشان و آران و بیدگل باید کاهش یابد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کرد:آران و بیدگل بدون توسعه کاشان منتفع نمی شود،کاشان باید بداند که با هماهنگی با آران و بیدگل در مسیر توسعه قرار می گیرد.

توسعه با هم افزایی سیاسی

رضازاده گفت:همچنین خطوط فاصل سیاسی در منطقه کاشان باید کمرنگ شود چراکه این موضوع تاکنون تبعاتی برای ما داشته است و به همین دلیل دچارفرصت سوزی و غفلت از منابع انسانی زیادی شده ایم.

وی اظهار کرد:هرچه خطوط فاصل سیاسی در منطقه کاشان زیاد شود پیشرفت،توسعه و ارتقا و اخلاق آسیب می بیند و در حال حاضر هم شاهد این وضعیت هستیم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل بیان کردهر کسی که نماینده شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شود باید فارغ از نگاه سیاسی اش خود را نماینده همه مردم بداند،به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است،باید رضایت عمومی افزایش یابد و راه آن استفاده از ظرفیت همه اقشار جامعه ازجمله بانوان،دختران،پسران و دختران است.

رضازاده گفت:جلودار همه اقشار باید جوانان باشند چراکه با جوانان انجام کار های دشوار سهل و ساده می شود،افرادی که درگیر فرسودگی شده اند قطعا نخواهند توانست موضوع مهمی ازجمله پیگیری افزایش نماینده در حوزه انتخابیه کاشان و برای شهرستان آران و بیدگل و همچنین بحث استان شدن کاشان را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد:از مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تقاضا دارم با حضور پرشور و حداکثری خود پای صندوق رای به تقویت امنیت ملی کمک کنند و با انتخاب درست،سالم و هوشمندانه خود زمینه ارتقا منطقه و حرکت به سمت توسعه را فراهم کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha