کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه رمضان مازندران تامین است

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تامین کالاهای اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان انجام شد و همه اقلام به وفور در شهرستان ها در حال توزیع است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید محمد جعفری در جلسه قرارگاه تنظیم بازار استان افزود: یکی از اولویت های جدی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در ایام پایانی سال، تامین و توزیع گوشت مرغ، شکر وگوشت قرمز است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پرتقال و سیب در انبارهای تعاون روستایی استان ذخیره سازی شد و مشکلی در توزیع شب عید وجود ندارد، افزود: در تامین کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم و اگر در شهرستانی با کمبود کالا مواجه شویم مدیران شهرستان مسوول هستند.

وی با اظهار این که ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۵۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۸۰۰ تن شکر به استان مازندران اختصاص داده شد تا بازار استان اشباع و کنترل شود، ادامه داد:‌ برنج تنظیم بازاری به اندازه کافی و بدون محدودیت تامین شده است و در فروشگاه‌های استان قابل توزیع است.

جعفری با بیان اینکه هیچگونه محدودیتی در توزیع شکر اصناف وجود ندارد، گفت: به هر میزان که اصناف استان به شکر نیاز داشته باشند قابل توزیع است و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با همکاری اتاق اصناف نسبت به معرفی مباشر و خرید شکر صنف اقدام کنند.

وی به تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت برنج و راه اندازی مرکز خرید برنج در شهرستان ها خبر داد.

جعفری اظهار کرد: اگر کالایی در سامانه جامع انبارها ثبت نباشد مشمول کالای قاچاق خواهد بود و همه انبار محصولات غذایی باید در این سامانه ثبت شوند. وی بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص تامین کالاها و انتشار آن در رسانه ها از طریق روابط عمومی جهاد کشاورزی در ستاد سازمان و شهرستان ها در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha