۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85398343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله یک پهپاد ارتش اسرائیل را سرنگون کرد + فیلم

تهران - ایرنا - حزب الله لبنان امروز دوشنبه یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان سرنگون کرد.

به گزارش امروز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری «الجزیره»، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کردند که یک موشک زمین به هوا از لبنان به منطقه «مرج بن عامر» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
درحالی که این رسانه ها مدعی شدند که این موشک که با هدف سرنگونی یک پهپاد رژیم صهیونیستی شلیک شده بود، توسط سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی رهگیری شده است، تصاویر منتشر شده در رسانه ها از سرنگون شدن این پهپاد حکایت دارد.
در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان نیز اعلام کرد که یگان پدافند هوایی مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع «هرمز ۴۵۰» را در منطقه «اقلیم التفاح» با موشک زمین به هوا سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان صبح امروز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، بپایگاه نظامی «البغدادی» در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان یکشنبه شب نیز اعلام کرده بود که نیروهای رژیم اشغالگر را در اطراف پایگاه «المرج» در شمال فلسطین اشغالی با موشک برکان هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الضهیره واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha