همزمانی با انتخابات، کورس اسبدوانی گنبدکاووس را به تاخیر انداخت

گنبدکاووس- ایرنا- رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: کورس اسبدوانی پاییزه - زمستانه این شهرستان که طبق زمان‌بندی قرار بود جمعه این هفته برگزار شود به‌دلیل همزمانی با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هدف حضور حداکثری مردم به‌خصوص جامعه ورزش در این رخداد مهم سیاسی به زمان دیگری موکول شد.

بهروز نیازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس هم درصورت موافقت فدراسیون سوارکاری بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس همچنین با مهم دانستن انتخابات بیان کرد: جامعه ورزش این شهرستان از جمله مربیان، مالکان و چابکسواران هم حضور پرشور در این رخداد سیاسی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسبدوانی در شهرستان افزون بر ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha