مدارس پنج شهرستان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

زاهدان- ایرنا- روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آموزش در مدارس پنج شهرستان این استان امروز دوشنبه در ۲ نوبت صبح و عصر براثر تداوم بارندگی غیر حضوری اعلام شد.

داود گلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه‌ به شرایط جوی و شدت بارش باران مدارس شهرستان‌های فنوج، سرباز، قصرقند، خاش و دلگان امروز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان امروز در سطح استان افزایش ابر ،بارش باران، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ، تندباد لحظه ای، کاهش موقتی و محسوس دما و ارتفاعات نیمه شمالی بارش برف انتظار می رود.

محسن حیدری ادامه داد: سه شنبه در جنوب و جنوب شرق و چهارشنبه و پنجشنبه در سطح استان شرایط برای بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق فراهم است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان اظهارکرد: براثر بارندگی های شدید برخی مسیرهای روستایی در شهرستان های دلگان و قصرقند بسته شده است.

مجید محبی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز از سیستان و بلوچستان خارج می شود افزود: هم اینک هیچ مسیر اصلی در این استان بسته نیست و مساله بحرانی ناشی از بارندگی تاکنون گزارش نشده است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha