بارندگی مدارس سه شهرستان سیستان و بلوچستان را تعطیل کرد

زاهدان - ایرنا- مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شبانه روز گذشته تاکنون مدارس شهرستان‌های خاش، دلگان و قصرقند در نوبت صبح امروز دوشنبه را به تعطیلی کشاند.

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: براثر بارندگی های شدید برخی مسیرهای روستایی در شهرستان های دلگان و قصرقند بسته شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز از سیستان و بلوچستان خارج می شود افزود: هم اینک هیچ مسیر اصلی در این استان بسته نیست و مساله بحرانی ناشی از بارندگی تاکنون گزارش نشده است.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان از فعالیت سامانه بارشی به همراه وزش باد و کاهش موقتی دما در استان خبر داد.

علی ملاشاهی افزود: رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار و رعد و برق یا احتمال بارش تگرگ، تندبادهای لحظه‌ای و مه و کاهش موقتی و محسوس دما تا امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و احتیاط در ترددهای دریایی و جاده ای را در نظر بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha