کولاک و مه شدید گردنه چری کوهرنگ را فرا گرفت

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از روز شنبه و استمرار آن تاکنون و هشدار سطح نارنجی در استان گفت: در زمان حاضر کولاک، مه شدید و بارش برف گردنه چری کوهرنگ و سایر محورهای ارتباطی این استان را فرا گرفته است.

روح الله غلامی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به شرایط جوی تردد از گردنه‌های چری و شاه‌منصوری کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: با وجود بارش برف در تمام محورهای ارتباطی و وزش باد شدید با همت نیروهای راهداری هم اکنون تردد در تمام محورهای ارتباطی استان عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از تمام رانندگان درخواست کرد: برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی گفت: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی به این استان خبر داده بود.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیشترین میزان بارش به میزان ۴۰.۸ میلی‌متر و ۵۰ سانتی‌متر در کوهرنگ گزارش شده است.

گردنه‌های چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر منطقه بازفت به استان خوزستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha