۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85397776
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنان برنوار ناکامی+فیلم

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس از بازی‌های هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور که با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون به امروز یکشنبه ۶ اسفند تغییر کرده بود با نتیجه سه بر صفر مغلوب فولاد سیرجان ایرانیان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر امروز در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور جمع زیادی از تماشاگران برگزار شد، تیم شهرداری در سه دست متوالی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۲ مغلوب صدرنشین این مسابقات شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با باخت در این دیدار به شانزدهمین شکست فصل خود دست یافت و با کسب هفت پیروزی و ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفت.

در این بازی که قضاوت آن برعهده «علیرضا قریب» و «جواد مرآتی» به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بود، بازیکنان تیم شهرداری که بیشتر ترکیب آن را جوانان تشکیل داده بودند، نتواستند از پس تیم قدرتمند فولاد سیرجان برآیند.

بازی ضعیف و دومین شکست متوالی خانگی شهرداری گنبدکاووس سبب شد تا برخی تماشاگران علیه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه شعار دهند.

مطابق برنامه اعلامی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تیم شهرداری گنبدکاووس چهارشنبه هفته آینده ۹ اسفند میهمان شهداب یزد خواهد بود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha