اهدای اعضای بدن جوان ۲۱ ساله تنکابنی  به چند بیمار زندگی دوباره بخشید

نوشهر - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران از اهدای اعضای بدن جوان ۲۱ ساله تنکابنی که دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد و گفت: پیوند اعضای بدن این بیمار به چند نفر زندگی دوباره بخشید.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران کاظم محمودی روز یکشنبه افزود: زنده یاد «جانبخش صالح آقایی» که بر اثر تصادف دچار خونریزی مغزی شده بود، پس از تایید مرگ مغزی در بیمارستان شهید رجایی تنکابن، با رضایت خانواده‌اش، اعضای بدن او برای اهدای زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان امام(ره) تهران منتقل شد.

وی ادامه داد:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۸ مورد اهدای عضو در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران رقم خورده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران گفت: از سال ۸۷ تاکنون پس از آغاز بکار واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در این دانشگاه، حدود ۲۸۶ مورد اهدای عضو انجام گرفته است.

اهدای اعضای بدن جوان ۲۱ ساله تنکابنی  به چند بیمار زندگی دوباره بخشیدمحمودی با تقدیر از اقدام والا و انساندوستانه خانواده اهدا کننده عضو که نشان از روح بزرگ و نوعدوستی است، برای روح عزیز آسمانی شده شان رحمت و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد.

تنکابن یکی از شهرستان‌های غربی مازندران است که دست کم ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha