امیرعبداللهیان بر تقویت ارتباط با دانشجویان و ایرانیان مقیم جمهوری تاتارستان تاکید کرد

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه در دیدار سرکنسول کشورمان در کازان روسیه بر تداوم و تقویت ارتباط مستمر با دانشجویان و ایرانیان مقیم و بهره گیری از دیپلماسی عمومی فعال در راستای معرفی ظرفیت های کشورمان تاکید کرد.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، داوود میرزاخانی سرکنسول کشورمان در کازان روسیه ظهر امروز شنبه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با جمهوری تاتارستان و سایر جمهوری ها و مناطق سیزده گانه حوزه ولگا ارائه کرد.

همچنین توافقات صورت گرفته در جریان سفر اخیر رستم مینیخانف رئیس جمهوری تاتارستان به تهران و اصفهان در راستای توسعه همکاری های استانی مورد توجه و اهتمام قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت تداوم پیگیری اجرای توافقات صورت گرفته در جریان سفر و دیدارهای رئیس جمهور تاتارستان با مقامات عالیرتبه کشورمان برای ارتقای سطح همکاری‌ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، علمی، فعالیت‌های دانش‌بنیان و گردشگری و لزوم ملموس کردن نتایج همکاری های فیمابین تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم و تقویت ارتباط مستمر با دانشجویان و ایرانیان مقیم و تسهیل همکاری های بخش خصوصی و همچنین بهره گیری از دیپلماسی عمومی فعال در راستای معرفی ظرفیت های کشورمان را مورد تاکید قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha