رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر ملاک تایید صلاحیت‌ها را رسانه‌ای کرد

بوشهر- ایرنا- رئیس هیات نظارت بر انتخابات در استان بوشهر گفت: فرآیند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در شورای نگهبان به اتمام رسیده است و ملاک عمل آگهی صادره از فرمانداری‌های حوزه انتخابیه است.

به گزارش ایرنا، «خلیل رضایی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرایند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سی ام بهمن ماه در شورای نگهبان به اتمام رسیده و لیست نهایی به وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه ارسال و بر اساس برنامه روز شمار انتخابات توسط فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه منتشر و در اختیار آحاد مردم قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر رعایت قانون و پایبندی عملی نامزدهایی که در مسابقه ارائه خدمت دلسوزانه و بی منت به مردم قدر شناس، تکلیف مدارانه حضور دارند، افزود: کسانی که طبق قانون و تصمیم مراجع ذی صلاح بویژه شورای نگهبان صلاحیت آنان احراز شده تمکین به قانون و التزام عملی خود را ثابت کرده و احترام به قانون را سرلوحه قول و رفتار خود قرار دهند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در استان بوشهر تصریح کرد: لیست نهایی نامزدهایی که در انتخابات پر شور و با شکوه یازدهم اسفندماه حضور دارند، اعلام شده و از روز پنجشنبه بطور رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کرده‌اند.

رضایی یادآور شد: از همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی، اعم از خواص و عوام، اصحاب رسانه، هواداران نامزدهایی که صلاحیت آنان احراز نشده و همه افرادی که مخاطبانی دارند در خواست می‌شود در عمل لبیک گوی فرمایشات ولی امر مسلمین، رهبر فرزانه انقلاب بوده و از هرگونه ابهام زایی و التهاب آفرینی مبنی بر تایید یا عدم تایید و تغییر در لیست بجد خودداری کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب چهار تن برای حوزه‌های " انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم" ، " دشتستان" ، " دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha