مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام موجب عزت کشور شده است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا با تاکید بر اینکه مجاهدت‌ های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج)موجب عزت کشور شده است، گفت: جنگ واقعی امروز در جهان، جنگ اطلاعاتی است و باید در خصوص مسائل روز دنیا و اتفاقات آن هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز شنبه در دیدار با مسئولان ادارات نظامی و اطلاعاتی شهرستان آستارا که به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)برگزار شد، اظهار کرد: وزارت اطلاعات به همت نیروهای باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

وی یکی از ویژگی‌های اصلی سربازان گمنام امام زمان (عج) را مجاهدت های خاموش برای امنیت پایدار و توسعه کشور عنوان کرد و افزود: این مجاهدت‌ها آرامش و عزتمندی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است.

رئیس شورای تامین شهرستان آستارا تصریح کرد: مردم از یاد نخواهند برد که در سایه همین تلاش های صادقانه، کشورمان علی رغم قرار گرفتن در معرض تهدیدهای مختلف بدخواهان و دشمنان،امروز از سطح امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

شهاب زاده بیان کرد:‌ در ایران اسلامی از یک سو وحدت و همدلی، از سوی دیگر همراهی و همگامی نیروهای موثر در تامین آرامش و امنیت کشور نظیر وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، قوه قضائیه، ارتش و نیز ستادهای بالادستی باعث شد راه نفوذ و توطئه های دشمنان خنثی شود.

فرماندار شهرستان آستارا تاکید کرد: تمامی اقداماتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام می‌دهند نشان دهنده اقتدار والای آنان در حوزه امنیت و اطلاعاتی است.

شهاب زاده با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) با در اختیار داشتن چشم‌های حراستی در تمامی دستگاه‌ها، نظارت‌های لازم را اعمال می کنند،گفت: تحقیقات شایسته این افراد در حوزه های اقتصادی، عمران و آبادانی منجر به مبارزه با مفاسد و پیشگیری از آنها می شود.

وی موفقیت سربازان گمنام امام زمان(عج) و کارآمدی وزارت اطلاعات را در مردمی تر کردن جامعه اطلاعاتی دانست و افزود: به مردم هم سفارش می کنیم به این نهاد مقدس اعتماد کنند و اطلاعات را به موقع ارائه دهند تا این فعالان این نهاد بتوانند اقدامات لازم را در زمان مناسب انجام دهند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

هفته نخست اسفندماه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha