حدود ۱۷ میلیارد ریال سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال با اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور ماموران انتظامی قصرشیرین در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار «مهدی حاجیان» روز شنبه در این ارتباط افزود: در همین راستا ماموران پلیس شهرستان قصرشیرین حین گشتزنی و برپایی ایستگاه های بازرسی در نقاط مختلف قصرشیرین و به خصوص حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی ۱۱ دستگاه کامیون، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، یک دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق و چند محل دپوی سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه و همچنین محل های دپو، ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده هایی در این رابطه و ارسال آن ها به مراجع قضائی برای رسیدگی های بیشتر و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار حاجیان اظهار کرد: مبارزه با پدیده قاچاق به ویژه فرآورده های نفتی از مهمترین برنامه هایی است که پلیس کرمانشاه دنبال می کند و اجازه نمی دهد قاچاقچیان به منافع و اهدافشان دست پیدا کنند.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha