حمایت از ایده های فناورانه ساخت مبدل کاتالیست های کاهنده آلاینده های جوی

تهران - ایرنا - پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی از ایده های فناورانه ساخت مبدل کاتالیست های کاهنده آلاینده های جوی حمایت می کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، ‌ پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی فراخوان حمایت از «شناسایی ایده های فناورانه ساخت مبدل کاتالیست های کاهنده آلاینده های جوی» را منتشر کرد.

این فراخوان با هدف استفاده و توسعه ابزارهای نوآورانه و فناورانه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت محققان، پژوهشگران، شرکت های دانش بنیان و خلاق در عرصه مبدل کاتالیست های کاهنده آلاینده های جوی با قابلیت تجاری سازی برگزار می شود.

حمایت از ایده های فناورانه ساخت مبدل کاتالیست های کاهنده آلاینده های جوی

براساس اعلام پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، مهلت ارسال ایده تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ است و علاقمندان برای مشارکت در این فراخوان، می توانند فرم پیشنهاد ایده را از ایمیل h.farjami@inio.ac.ir درخواست و پس از تکمیل آن مجددا به همان ایمیل ارسال کنند.

ایده های ارسالی، نخست مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تأیید اولیه، جلسه ارزیابی تخصصی طرح، با حضور داوران و مسئول مربوطه برگزار و در نهایت به برگزیدگان اول تا سوم ضمن اهدای لوح تقدیر و گواهی ایده برتر، جوایز نقدی تقدیم می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha