۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85396677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ گروه بر باراز ماه مبارک رمضان و عید نوروز در آبادان نظارت می‌کنند 

آبادان – ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آبادان به طرح تشدید نظارت بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت:۲۰ گروه بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان نظارت می‌کنند.

حسن دشتی‌زاده روز شنبه در حاشیه آغاز این طرح اظهار کرد: این طرح با توجه به نزدیک شدن به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، نیاز مردم بر تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، لزوم مهار تورم، ایجاد آرامش و امنیت غذایی در آبادان آغاز شد.

وی به فعالیت ۲۰ گروه از از بازرسان اصناف، صنعت معدن، بهداشت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف مدیریت و نظارت بر زنجیره کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی جهت جلوگیری از کمبود، احتکار و افزایش قیمت کالاهای پر مصرف و اولویت دار، تا ۳۱ فروردین ماه در آبادان اجرا خواهد شد.

دشتی‌نژاد ادامه داد: بنابراین بررسی قیمت اقلام خوراکی به خصوص تخم مرغ و بازدید از ۶ فروشگاه خواربار در سطح شهر آبادان توسط کارشناس تنظیم بازار این مدیریت انجام شده و در طول طرح تشدید نظارت ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان توضیح داد: گران‌فروشی و کم فروشی، بنر قیمت، تاریخ انقضا و شرایط بهداشتی از جمله مهمترین موارد بررسی شده در این بازدید هاست و با متخلفین در راستای قانون برخورد خواهد شد.

شهرستان آبادان دارای بیش از ۱۷ هزار واحد صنفی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha