کارگروه مشترک همکاری ایران و ترکیه در حوزه رسانه تشکیل می‌شود

تهران- ایرنا- معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیرو تفاهم‌نامه همکاری میان رییسان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه کارگروه مشترک همکاری رسانه‌ای ۲ کشور امروز (شنبه) تشکیل می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور امروز -پنجم اسفند- که وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی را در سفر به ترکیه برای شرکت در اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی همراهی می کند در حاشیه بازدید از مجموعه رسانه‌ای تورکواز در استانبول اظهار داشت: همواره به دنبال توسعه روابط فرهنگی با ترکیه هستیم.

وی تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که به تازگی میان رییسان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به امضا رسیده است، امروز کارگروه مشترک همکاری در حوزه رسانه‌ها ایجاد می شود.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: توسعه روابط میان ایران و ترکیه در حوزه رسانه‌ها با توجه به موضوعات فی مابین از جمله مسائل مربوط به همکاری‌های دوجانبه و موضوع فلسطین و مسایل بین‌المللی روزبه روز نیازمند توافق ها، اقدامات فشرده و نزدیک تر هستیم.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر جمعه - چهارم اسفند ۱۴۰۲ - به دعوت همتای ترکیه‌ای خود برای شرکت در اجلاس وزیران اطلاع‌رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عازم استانبول شد.

محور اصلی این اجلاس مساله غزه و اقدامات ضدبشری و جنایات رژیم صهیونیستی است.

در این سفر مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر، اسماعیلی را همراهی می‌کنند.

اجلاس وزیران اطلاع رسانی سازمان همکاری اسلامی (OIC) با حضور وزیران اطلاع رسانی ۲۴ کشور عضو با محور مساله غزه امروز (شنبه) در استانبول ترکیه گشایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha