گلادیاتور کشتی ایران نظاره‌گر جام باشگاه‌های جهان +فیلم

تنکابن- ایرنا- کامران قاسمپور رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در تنکابن در حال برگزاری است را از نزدیک نظاره می‌کند.

به گزارش ایرنا، هشتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، از ساعت ۹ صبح امروز شنبه به مدت ۲ روز در خانه کشتی تنکابن برگزار می‌شود. در این مسابقات ۹ تیم بانک شهر، تنکابن، روسیه، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و هند حضور دارند که در دو گروه ۵ و ۴ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

خانه کشتی شهدای تنکابن نسبت به ۲ سال گذشته که میزبان جام جهان پهلوان تختی بود، از شرایط بهتری برخوردار است.

برخی از تیم‌های خارجی حاضر در این پیکارها مانند هند، روسیه و قرقیزستان تنها با ۷ کشتی‌گیر در این مسابقات حضور دارند که با جذب آزادکاران ایرانی، ترکیب تیم خود را تکمیل کردند. همچنین امیر توکلیان که چند سالی به عنوان مربی آکادمی فدراسیون کشتی هند فعالیت دارد، در راس کادر فنی نمایندن هند در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

علی‌رغم هوای بارانی شهر تنکابن و با شروع مسابقات استقبال خوبی از مسابقات شده است.

از نکات جالب توجه دیگر در این مسابقات حضور مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان آزادکاران ۹۷ کیلوگرم تیم ملی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای تیم بانک شهر در جام باشگاه‌های جهان است.

نماینده دوم ایران در این پیکارها به عنوان منتخب تنکابن (پتروشیمی شازند) در این مسابقات حضور دارد.

کامران قاسمپور و امیرحسین زارع ۲ آزادکار عنوان‌دار بانک شهر از روز گذشته در اردوی این تیم در رامسر حضور یافتند. قاسمپور که به تازگی به دلیل مصدومیت حضور در جام یاشاردوغو ترکیه را از دست داده امروز و با آغاز جام باشگاه‌های جهان در سالن مسابقات حضور پیدا کرد.

گلادیاتور کشتی ایران نظاره‌گر جام باشگاه‌های جهان +فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha