۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85396509
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فستیوال موسیقی کوچه، فرصتی دیپلماتیک برای بوشهر

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85396509
فستیوال موسیقی کوچه، فرصتی دیپلماتیک برای بوشهر

بوشهر-ایرنا- بازیگر تئاتر و سینما گفت: فستیوال موسیقی کوچه بوشهر فرصتی دیپلماتیک برای اشتراک این رخداد فرهنگی با دیگر مردمان جهان است .

" ایمان زند " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: موسیقی جنوب خاصه موسیقی بوشهر، مانیفست کاملی از تمام شراط اقتصادی، سیاسی و مذهبی این خطه است.

وی یادآور شد: بوشهری‌ها در طول تاریخ برای تولد نوزاد، عشق، جنگ ، غم، کار، اعتقادات و باورهایمان موسیقی با ریتم خاص خود دارند و جالب اینکه نوای موسیقی به شکلی است که حتی اگر شما هیچ شناختی از جنوب نداشته باشید یا حتی اصلا زبان فارسی را هم ندانید به راحتی با این موسیقی ارتباط برقرار می کنید پس باید به این ظرفیت به دید یک فرصت نگاه کرد و بهترین بهره را از آن برد.

بازیگر تئاتر افزود: وقتی از رویداد کوچه فستیوال بوشهر استقبالی بی نظیر می‌شود و تمام بلیط آن در کمتر از یک ساعت به فروش می‌رسد نشان از اوج نیاز جامعه به شادی است.

زند ادامه داد: متولیان و تصمیم گیرندگان باید ببینند و بشنود صدای جامعه را چرا که بی تفاوتی و نادیده گرفتن آن حتما عوارضی دارد و منجر به بیماری جامعه خواهد شد.

وی یادآور شد: امروزه تمامی دنیا به این نتیجه رسیده که نفت، مواد معدنی یا دخایر طلایی دیگر سرمایه یک کشور محسوب نمی‌شوند بلکه نیروی انسانی است که بزرگترین و مهم ترین سرمایه است .

بازیگر تئاتر گفت: انتظار می‌رود با حمایت بیشتر از فستیوال کوچه سال به سال شاهد رونق بیشتر آن باشیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha