فرماندار شیروان: مجریان انتخابات امانتدار رای مردم باشند

بجنورد-ایرنا- فرماندار و رییس هیات اجرائی انتخابات شهرستان شیروان گفت: دخل و تصرف در آرای مردم گناهی نابخشودنی است و مجریان انتخابات باید در نهایت عدالت و بی‌طرفی رفتار کنند.

به گزارش ایرنا، دولت اسماعیل زاده جمعه شب در جلسه آموزشی اعضای اجرایی شعب اخذ رای، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: برگزاری انتخابات‌های متعدد در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، در راستای تحقق بخشیدن به آرمامن های امام راحل است.

وی افزود: باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که بر سلامت انتخابات، رقابت پذیری، قانونمندی و گزینش شایسته تاکید دارند، تلاش کنیم.

اسماعیل زاده بیان کرد: تلاش کنید همه چیز درست طبق برنامه و بر اساس مر قانون انجام شود، راه اساسی برای اینکه مشکلات انتخاباتی پیش نیاید التزام به قانون است، قانون معیار و فصل و الخطاب و هیچ مصلحتی بالاتر از آن نیست.

وی ادامه داد: باید از سهل انگاری، کوتاهی و انجام ندادن وظایف در زمان خودش به شدت پرهیز کنید، کم کاری و کوتاهی در این روز جایز نیست.

اسماعیل زاده ادامه داد: از هرگونه اقدامی که شائبه طرفداری شما از جناح، گروه یا فردی را به وجود آورد به جد پرهیز کنید.

وی بر همفکری، همراهی و وحدت اعضای شعبه، نماینده فرماندار، هیات نظارت و نیروی انتظامی تاکید کرد.

فرماندار شیروان ادامه داد: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی مهمترین ابزار تجلی اراده ملت است که به خوبی نمایش داده می شود.

براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکنون صلاحیت ۱۱۳ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در خراسان شمالی تایید شده است.

خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است که صلاحیت ۲ نامزد برای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha