۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85395996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان:تقویت نظام اسلامی موجب خوشنودی امام عصر(عج) می شود

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه موقت کاشان گفت:تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه شئونات اجتماعی،سیاسی و غیره موجب خوشنودی امام عصر(عج) می شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود: اگر بخواهیم امام عصر(عج) از ما خوشنود شود باید ۱۱ اسفند با حضور آگاهانه پای صندوق رای حاضر شویم و افراد باید دیگران را هم به حضور در انتخابات تشویق کنند.

وی اظهار کرد:عملکرد منفی بعضی افراد به نظام ربطی ندارد،تقوای سیاسی یعنی اگر داوطلب مجلس شدیم برای رضای خدا باشد و اگر مشاهده کردیم فردی از ما شایسته تر است به نفع او کنار برویم و اگر رای بیارویم مردم و وعده ها را فراموش نکنیم.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:اگر تقوای سیاسی داشته باشیم و در مسائل اجتماعی رفتار ما درست باشد، موجب رضایت امام عصر(عج) خواهد شد،انقلاب اسلامی با کمک امام عصر(عج) به پیروزی رسید و هرکس با عملکردش موجب تضعیف نظام شود و با ولایت فقیه زاویه بگیرد مطمئن باشد با خواسته امام عصر(عج)زاویه دارد.

حجت الاسلامن اسلامی تبار گفت:یکی از نعمت های بزرگ کشور امنیت است،اگر امنیت نباشد نمی توانیم عبادت کنیم چراکه جان در خطر است،امنیت پایدار کشور در سایه تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام عصر(عج) حاصل شده است.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:دوم اسفند مصادف با ارتحال ملا حبیب الله شریف است،از این عالم بزرگوار ۲۰۰ جلد کتاب نگاشته و از مفاخر جهان تشیع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha