۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85395984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: مردم، فرد اصلح را برای مجلس انتخاب کنند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم با تحقیق، افراد اصلح را انتخاب و وارد مجلس کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقطه اقتدار است.

وی ساده زیستی، بی اعتنایی به قدرت و مقام و منصب، توکل به خدا، از خودگذشتگی و فداکاری را از ویژگی‌های نامزدهای اصلح دانست و ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره) مجلس در راس همه امور است و باید در راس باقی بماند.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه یک هفته وقت داریم تا نامزد اصلح را برای رای دادن انتخاب کنیم، اظهارکرد: فردی باید انتخاب شود که قوی و کارآمد باشد و نیاز جامعه را بشناسد.

وی جهادی و مردمی بودن و داشتن برنانمه را از معیارهای انتخاب اصلح دانست و افزود: فردی باید انتخاب شود که اهل اجرای عدالت باشد و از اشرافی‌گری پرهیز کند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: باید کسی انتخاب شود که به انقلاب پایبند باشد و بدنبال منفعت شخصی و حزبی نباشد.

وی پایبند بودن به اقتصاد مقاومتی را یکی از ویژگی‌های نامزد اصلح دانست و افزود: تنها راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است، نماینده باید ظرفیت های کشور را ببیند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه نماینده نباید خدمات نظام را زیر سوال ببرد، اظهارکرد: نماینده باید به ارزش‌های اسلام پایبند و خدمتگزار مردم باشد و مقابل دشمنان بایستد.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با تبریک هفته سربازان گمنام گفت: حضور پر نشاط ماموران وزارت اطلاعات در ابعاد مختلف نظام سبب هراس بدخواهان و صیانت از نظام شده است.

وی افزود: این سربازان گمنام با درایت و هوشمندی و تلاش بی‌وقفه همگام با سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با تلاش خود اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

امام جمعه آبادان امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان( عج) دانست و گفت: تلاش در جبهه‌های اعتقادی و امنیتی همان راهی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) در آن گام نهاده و در مسیر تامین آرامش و امنیت میهن اسلامی شبانه‌ روز تلاش می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha