امام جمعه بیرجند: ملت ایران برخلاف خواست دشمنان عمل می‌کند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان با وسوسه‌های خود تلاش می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند اما ملت ایران به ویژه مردم استان همواره برخلاف خواست و تبلیغات دشمن در خنثی کردن فتنه‌ها و انتخابات، حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌ الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) افزود: امیدواریم در این شرایط حساس همانطور که مردم در ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و دشمن را گیج کردند در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند هم حضور حداکثری داشته باشند.

وی گفت: امروز دنیا به برکت فریادهای حق‌طلبانه مردم ایران اسلامی بیدار و هوشیار شده است و قدم شور استعمارگران به هر جایی رسید برای اینکه مردم را فاسد و اختلاف ایجاد کنند و بُکشند از هیچ جنایتی چشم پوشی نکردند لذا خوبان از جمله آیت الله مطهری و حاج قاسم سلیمانی‌ را به هر بهانه‌ای ترور و افرا بد را بر جوامع مسلط می‌کنند.

امام جمعه بیرجند به اشاره به به حکومت ستمگران از جمله رضاخان و صدام اظهار کرد: انگلیس خبیث قبل از انقلاب با شیطنت از جمعیت ۲۰ میلیونی ایران حدود ۱۰ میلیون نفر را چراغ خاموش کشت و با نابودی خوراک مردم و ایجاد قحطی و بیماری نصف مردم ایران را از بین برد.

وی تصریح کرد: دموکراسی غرب وحشی با آن همه ادعا و جنایت‌های مختلف در سطح جهان و نیز اروپای وحشی با همه مهندسی فساد نتوانستند کاری کنند و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است و همه ما باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.

حجت‌ الاسلام و المسلمین عبادی در بخش دیگری از سخانانش با اشاره به اینکه نیروی انسانی در انجام انواع و اقسام امور شخصی، خانوادگی و اداری حرف اول و آخر را می‌زند گفت: موضوع جای سوال دارد که چطور می‌شود افرادی ویژه در ایران باشند که آن قدر خود را به خواب بزنند که دشمن با اندیشه آنان بازی کند.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی (عج) افزود: استعمارگران از ۵۰۰ سال قبل از هیچ جنایت و فریبی دریغ نکردند و اسم آن را دموکراسی و حکومت مردم بر مردم گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زمانی که پرده‌ها کنار رفت نتیجه آن حکومت فردی مانند بایدن رئیس جمهور آمریکا بر جهان می‌شود لذا همه انسان‌ها باید در تغییر این نظام جهانی فاسد و ستمگر، وظیفه و رسالت خود را به درستی و کامل انجام دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha