امام جمعه گناباد: خستگی ناپذیری در خدمت خصوصیت نامزد اصلح انتخابات است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد روحیه جهادی و خستگی ناپذیری در خدمت به مردم و کشور را از خصوصیات نامزد اصلح انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دیگر خصوصیات مهم نامزد اصلح انتخابات مجلس شورای اسالمی را کارآمدی و توانمندی در بخشهای مختلف، دور بودن از منفعت طلبی، پای بندی به اقتصاد مقاومتی ، استکبار ستیزی و ساده زیستی برشمرد.

وی از انتخابات سال جاری به عنوان یک آزمون بزرگ برای ملت ایران یاد کرد و گفت: دشمنانی که در جنگ نظامی نتوانستند به اهداف خود علیه نظام جمهوری اسلامی دست یابند و در توطئه های گوناگون یا بحران سازی، فتنه سازی، اغتشاشات و جنگ شناختی و تحریم علیه کشور ما ناامید و درمانده شدند از هم اکنون تلاش می کنند با سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق و نا کارآمد معرفی کردن انتخابات از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بکاهند.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: دشمنان از این مساله غافل هستند که حضور با نشاط تعداد زیاد نامزدهای تایید صلاحیت شده در عرصه انتخابات نشانه اعتماد به نظام و امید به آینده است.

صادقی نسب افزود: دشمنان بدانند همان طوری که ملت با ایمان و ولایتمدار ایران اسلامی در همه انتخابات گذشته با شرکت پر شور شان پای صندوق های رای توی دهن دشمنان زدند در این انتخابات هم با مشارکت حداکثری معاندان را حسرت زده و مایوس می کنند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha